Doorgaan naar hoofdcontent

Beter goed gejat......

Soms koop je een stempelset omdat je die echt erg mooi vind, en toch beland het in de kast en heb je hem na weken nog niet gebruikt.... Zonde natuurlijk! Nu zag ik op Pinterest ineens een kaartje, gemaakt met de bewuste Awesomely Artistic set van Stampin'Up, dat ik enorm mooi vond en besloot het, vrij inspiratieloos, "na te maken". Andere kleurtjes gebruikt en een andere tekst. Ik was blij met het eindresultaat en Sarah ook heb ik begrepen!


Mijn tekststempel van Els Brigé met bijbehorende stans gebruikt, super! Verder nog een vlinder uitgestanst, ook van Stampin'Up.

Reacties

Je@net zei…
Erg leuke kaart geworden, Danielle!
Rosina zei…
Heel mooi deze kaart Daniëlle...prachtig stempelwerk erop...

groetjes Rosina
Sarah zei…
Hij is in het echt supersupermooi!!!
Dank je!!
toffe kaart!
nancy
Sylvia zei…
Prachtige kaart,Danielle.Mooi stempelwerk en een hele mooie met de vlinder.

Groetjes,Sylvia.
Marjan zei…
SUPERmooie kaart, Danielle!!