Doorgaan naar hoofdcontent

Serene Silhouettes

Uit de huidige Stampin'Up catalogus wilde ik graag de Serene Silhouettes stempelset nog hebben. Omdat deze niet meer terug komt in de nieuwe catalogus, heb ik hem nu dan maar besteld. Ik heb èèn van de stempels uit deze set in drie kleuren gestempeld (crumb cake, soft suède en early espresso). De donkerste kleur heb ik nog met embossingpoeder bewerkt, dat geeft een mooi effect maar is op de foto niet echt te zien. De achtergrond gemaakt met twee kleuren distress inkt. Een tekst van het Scrapbookatelier maakt het af. 

Ik doe graag mee met de challenge bij de Dutch Card Lovers, herhaald stempelen.





Reacties

Margot zei…
Prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL.
Mariken zei…
Wat mooi zeg, heel tof kaartje! Fijne dagen!
Sarah zei…
Mooi gedaan!!
Ellen zei…
Super uitwerking van de repeated stamping opdracht! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
Miranda K zei…
erg mooi.. snap heel goed dat je deze stempel graag wilt hebben..
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje met deze stempels tegen de blauwe lucht....Echt een stempel voor veel gelegenheden en op veel verschillende manieren te gebruiken.
Groetjes,
GerJanne
Rhodé zei…
Mooi gedaan, Daniëlle!
Je@net zei…
Prachtige kaart, Danielle. En wat heb je die achtergrond er mooi bij gemaakt.
Heb deze stempelset ook en werk er graag mee. Vind deze uitwerking ook erg mooi!
Sylvia zei…
Mooie kaart,Daniëlle.Prachtig stempelwerk.Fijn Pinksterweekend.

Groetjes,Sylvia.
Stella zei…
Oeh wat mooi. Heel subtiel en ze steken zo prachtig af bij de achtergrond. En die vind ik ook geweldig!
ziet er helemaal mooi uit ! geslaagd kaartje
grtjs,martina
x