Doorgaan naar hoofdcontent

Kleurenkaartenteam: kobaltblauw en geel

Al heel vaak zag ik leuke kaartjes voorbij komen voor het kleurenkaartenteam. Zelf deed ik nog nooit mee. Vandaag dus mijn allereerste kaartje voor het kleurenkaartenteam!


De kleuren zijn kobaltblauw en geel. Toen het Idee&Post pakketje binnenkwam zat er oa een vel blauw cardstock in. En in het blokje met designpapier zat een leuk blauw velletje.... Een randje wit, een bannertje met gele tekst (stempels ook uit het pakket) en een gezellig zonnetje erop (van MFT). Op de dag dat ik met het kaartje bezig was kreeg ik een snail mail pakketje binnen met daarin de blauwe zonnebril.... Dat kon geen toeval zijn, die móest op de zon!


Het kaartje is inmiddels ontvangen door Ellen, haar blog bezoek ik graag en ik vond het leuk eens zomaar een kaartje te sturen, want "echte post is leuker"!






Reacties

Schitterende zonnige kaart !
Fijne dag!
Nancy
Mariken zei…
Wat een leuk en zonnig kaartje, zo vrolijk! Jouw kaartje staat hier ook nog steeds te prinken op de kast, ben er blij mee!! Fijne dag!
!neke zei…
Super gaaf !!!!!!
welkom bij het kleurenkaartenteam ! je hebt er een leuke, zonnige kaart van gemaakt, helemaal top zo !
bedankt voor je deelname,
tot een volgende keer,
grtjs,martina
x
Sylvia zei…
Mooie,zomerse kaart,Daniëlle.Leuk gedaan met het zonnebrilletje.

Groetjes,Sylvia.
Jantine zei…
Hoi Daniëlle,
wat een leuke zonnige kaart! Die zonnebril is geweldig!
Ik krijg er zin van in vakantie (die ik helaas voorlopig niet heb...)
Groetjes
Jantine
Veerle zei…
Proficiat Daniëlle, voor je eerste deelname is dit een zeer geslaagd KKT kaartje. Je kaart is mooi en super leuk met die zonnebril. Net dat extra accentje dat het'm doet. Welkom in de KKT familie, het werkt verslavend hoor !
Groetjes, Veerle
Ellen zei…
Echte post is véél leuker! Ik ben dan ook hartstikke blij met jouw kaartje :) Het staat hier op de kast, zodat iedereen 'm kan zien. Het is echt een supermooi kaartje, helemaal mijn smaak. Leuk trouwens dat je meedoet met het KKT. Fijne dag nog!
Nancy zei…
Hey Danielle,

Wat heb jij een super leuke kaart gemaakt... Het plaatje klopt helemaal! Leuk hoe je die bril nog op de zon gezet hebt... super!!

Liefs,
Nancy
je eerste kleurenkaartenteamkaart ziet er fantastisch uit! groetjes, Petra
Marfien zei…
Een hele zonnige en vrolijke vakantiekaart, echt gaaf!
Sarah zei…
Leuk dat jij ook meedoet!
Een knallend begin. Zo leuk en mooi!
GerJanne zei…
Wat leuk Danielle, dat je meedoet! EN nog leuker dat je Ellen zomaar een ontzettend leuke kaart stuurt! Dat is zo'n verrassing altijd. Het is mij ook wel eens overkomen en het geeft een warm gevoel.
Leuk met dat witte schulprandje.
GerJanne
Diny zei…
Hallo Danielle,
Wat een prachtige....zonnige kaart heb je gemaakt voor het KKT....schitterend! Ik heb nog wat rondgekeken bij je en ben gelijk volger van je geworden!
Groetjes en bedankt voor je berichtje op mijn blog,
Diny
Margreet zei…
Wat een supervrolijke en zonnige kaart heb je gemaakt, Daniëlle! Heel leuk!
xxx Margreet
Margreet zei…
Wat een supervrolijke en zonnige kaart heb je gemaakt, Daniëlle! Heel leuk!
xxx Margreet
Je@net zei…
Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Danielle. Wordt er helemaal vrolijk van na een lange werkdag!
Stella zei…
Danielle je bent goed bezig:) Of beter gezegd; wat een creatieve flow! Ik zie de enen super gave kaart na de andere voorbij komen. Deze vind ik super; lekker zomers.
Nelleke zei…
Die zonnebril hoort er gewoon op! Mooi zo en die zon is ook zo leuk. Groetjes, Nelleke
Francisca zei…
Wat een leuke zonnige kaart .
Groetjes,
Francisca
Creatiels zei…
heb gisteren niet de tijd kunnen vinden om een blogronde te maken.
voor de eerste keer meedoen, blijft toch spannend. Je hebt een mooi resultaat gecreëerd in de gevraagde kleuren, hopelijk doe je volgende keer ook weer mee.
groetjes
Els
Colien zei…
Mooi eerste KKT-dag kaartje, erg geslaagd!
grtz.Colien
Larissa zei…
Allereerst, bedankt voor de reactie op mijn blog..
En dat wordt alleen maar erger, die verslaving? Ojee...
Mooi, zomers kaartje, alleen is de zo'n vandaag ver te zoeken, jammer. Op het kaartje is hij tenminste.
Kaartenkraam zei…
Hij is leuk!! Dat zonnebrilletje geeft het net wat extra's, super! En inderdaad echte post is veel leuker!

groetjes van Ank