Doorgaan naar hoofdcontent

Turning a new leaf....

Terug van een heerlijke vakantie! De laatste dagen hebben we genoten in Zwitserland. We hadden een hotelkamer aan het Verwardstättermeer, prachtig! De bergen Pilatus en Rigi bezocht en Luzern, mooie stad. Al met al hebben we heerlijk genoten, ook van het geweldige weer! Weliswaar iets minder warm dan hier, maar daar was ik eerlijk gezegd blij om. Ik ben niet op mijn best bij temperaturen boven de dertig graden..... Het was daar zo'n 28 graden en wat hoger in de bergen is het dan nog net een paar graden koeler, echt heerlijk! Ontbijten en 's avonds eten aan het water, dat is toch wel genieten in september.....

Maar goed, gisteren zijn we terug gereden en toen ik thuis kwam vond ik een envelop met mijn nieuwe MFT spulletjes. Miranda van Bij Oma Dee had haar best gedaan en ik kon niet wachten om de envelop open te maken...... En vanochtend niet om een kaartje te maken met de mooie Geometric Greenery set! De LiftChallenge leek me super geschikt om de set mee in te wijden. Het is de bedoeling dat je meerdere vormen uitstanst, waarvan je er vervolgens èèn inkleurt. Er staat eigenlijk dat je één stans meerdere keren moet gebruiken, maar vond dit effect zo leuk, hoop dat het kaartje mee mag doen! Ook het thema bij het CCCB, een blad of blaadjes op je kaart, is natuurlijk helemaal van toepassing. Dubbel leuk!

Ik begon met een kraft basiskaartje. Daarop een laagje kraft wat ik heb afgerond met de Stitched Scallop Basic Edges van MFT. Aan de onderkant een reepje papier in mooie herfstkleuren van Lawn Fawn. De Hello tekst is van Stampin Up.

De blaadjes stansen zaten in deze vorm aan elkaar. Ik besloot om ze voor dit kaartje aan elkaar te laten zitten. Met bruine archival inkt gestempeld en volgens de liftchallenge opdracht èèn van de blaadjes ingekleurd met potlood. Daarna Wink of Stella op het blad aangebracht, dit mooie effect zie je niet terug op de foto..... Een paar sequins in bijpassende kleuren van Bij Oma Dee (cadeautje van Miranda bij het Lawn Fawn papier) maken het voor mijn gevoel af.

Helemaal blij met mijn eerste kaartje na de vakantie :-)

Ik wil met dit kaartje meedoen bij:

Liftchallenge # 108
City Crafter Challenge Blog: Turning a new leaf

Mariken zei…
Heerlijk dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie! Het was hier inderdaad tè heet, zeker met een volle klas met pubers...Nu is het beter!! Prachtig kaartje heb je gemaakt, gave stempels hè?! Alvast een gezellig weekend!
Je@net zei…
Fijn dat jullie zo genoten hebben, Danielle.
En je kaartje is super mooi geworden!
héél mooi kaartje! Tof dat je een mooie vakantie had!
groetjes,
Nancy
Marjan zei…
Klinkt heerlijk die vakantie van jullie. Eten aan een meer, dat herken ik van een vakantie in Oostenrijk, inderdaad erg fijn! Mooie kaart heb je gemaakt voor de Liftchallenge, leuk die hoek erin ook. leuke kleurtjes op je blaadje! Fijn dat je meedoet met ons, dank je wel.
So cute! What a timely card. Love the plaid. So glad to have found you through City Crafter Challenge Blog.
Ellen zei…
Heerlijk, jullie zijn ook nog in Zwitserland geweest! Sinds Bob (onze zoon) in Zürich woont, gaan wij ook regelmatig die kant op. Luzern en Bern hebben we met hem al bezocht. De laatste keer hebben we ook een berg beklommen: de Grosser Mythen. Van boven hadden we een prachtig uitzicht op de... Vierwaldstättersee!
Was vast lekker thuiskomen met een pakketje van MFT dat op je lag te wachten ;) Prachtige stempels zijn het en je hebt er een mooie kaart meegemaakt. Leuk dat je kraft gebruikt hebt.
Marina zei…
Your sparing use of colour here gives the look of a nature sketch-book - really lovely. Thanks for joining in at City Crafter.
Cornelie zei…
Opdracht helemaal begrepen jeeehhhh!! Mooie stansen en stempels. Leuk ook het kraft. Mooie lift, en wat fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad.
Dank je wel, Danielle
Ros Crawford zei…
Absolutely beautiful!! Lovely card! Thank you so much for playing along at CCCB!!
Dora zei…
Mooie bladeren. Mooie kaart gemaakt.
Stella zei…
Danielle ik ben superlaat met reageren want de computer deed niet wat ik wou. Sorry! Je uitwerking is zo gaaf; helemaal perfect voor onze challenge. Dank je wel voor het meedoen bij CCCB!
GerJanne zei…
Ha Ha die Stella, ik ben pas laat! Komt vast door het drukke weekend. Maar gelukkig zag ik hem toch nog. Ik vind het een heel mooi herfstkaartje. Zo leuk met al die verschillende blaadjes. En volgens mij is dit perfect. Mijn idee is al uitgevoerd door verschillende dames ( cijfers) en dat zijn toch ook verschillende stansen.
Heerlijk dat je het zo fijn hebt gehad. Ik was ook blij dat we een camping in de schaduw hadden, prima te doen. Heb je nog wat vrij of moest je meteen weer aan het werk?
Zo niet, geniet er dan nog van! Je zit er zo weer in.