Doorgaan naar hoofdcontent

Floral Shadows

Toen ik samen met mijn moeder op de Knotsgekke Kaartendagen was, stond ik te twijfelen bij de mooie sets van Altenew. Welke moet ik nu kiezen? Ik vind er zoveel mooi..... Mijn moeder (had er denk ik genoeg van ;-)) heeft uiteindelijk gekozen! En nu heb ik twee kaartjes met de mooie set Floral Shadows gemaakt.


Het eerste kaartje was voor de overbuurvrouw die haar tachtigste verjaardag vierde. De cijfers van Stampin'Up gebruikt en de tekst is van Els Brigé. Allebei met WoW embossingpoeder bewerkt. De bloemen met Calypso Coral van Stampin'Up gestempeld op dezelfde kleur cardstock. En bewerkt met Wink of Stella, dat zie je niet zo goed terug op de foto. Een paar pareltjes maken het af.



Het tweede kaartje ging naar een echtpaar dat ik eigenlijk niet ken. In het kader van "de week van de eenzaamheid" deed Postmaatje Eefies een oproepje om eenzame mensen een kaartje te sturen. Ik kreeg de gegevens van een echtpaar. Man en vrouw houden van bloemen en de lievelingskleur van mevrouw is paars. Dezelfde stempels gebruikt, met een tekst van het Scrapbookatelier. Het werd dit kaartje:



Blij dus, met deze stempels. Ik denk dat ze nog vaak gebruikt gaan worden!





Reacties

Stella zei…
Je eerste kart is prachtig; wat een warme kleur! Je tweede kaartje; wat super sociaal en attent van je. Daar zullen die mensen blij mee zijn!
Je@net zei…
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Danielle. En wat een mooie tekststempel is dat!
Ellen zei…
Moeilijk hè, kiezen?! Ben ook altijd blij als iemand voor mij de knoop doorhakt ;) Je moeder heeft een goede keuze gemaakt en jij twee prachtige kaartjes!
GerJanne zei…
Leuke dat je dat schrijft, dat je moeder er misschien wel genoeg van had. Wie zal het zeggen....maar je kaartjes zijn wel prachtig. Allebei zijn ze mooi. Erg,dat er zoveel eenzame mensen zijn. Ook als je nog met zijn tweetjes bent...hoe pijnlijk is dat.
Lief dat je een kaart stuurde.
Groetjes,
GerJanne
Rosina zei…
2 schitterende kaartjes gemaakt Daniëlle...hele mooie stempelset heb je gebruikt ... heel lief van je om zo een leuk kaartje naar die eenzame mensen te sturen...

groetjes Rosina
Nelleke zei…
Mooie kleuren zijn het zo zeg, en wat bijzonder om een kaart voor eenzame ouderen te maken. Een geweldig idee! Groeten, Nelleke
Sylvia zei…
2 mooie kaarten, Daniëlle.Wat een leuk gebaar om een kaart te sturen naar eenzame mensen.

Groetjes, Sylvia.
Dora zei…
twee mooie kaarten gemaakt.
Marjan zei…
Prachtig zoals je de achtergrondjes hebt gemaakt, daarop komen de teksten en cijfers super uit! Ik denk dat je hiermee deze ontvangers erg blij zult maken!