Doorgaan naar hoofdcontent

Happy birthday Ellen!

Gisteren was Ellen jarig. Daar ging uiteraard een kaartje naar toe. Ik gebruikte een stencil en distress inkt voor de kaart. Verder een stans (All Framed Up van Reverse Confetti) die allemaal kaders tegelijk uitstanst. Als je ze dan allemaal "in elkaar" opplakt krijg je dit effect. 

Voor Ellen mag een woordstans niet ontbreken ;-) Het werd een happy stans van Stampin'Up. Birthday stempelde ik erbij. Een paar zwarte enamel dotjes als bloemhart en klaar! 



Reacties

Je@net zei…
Gaaf effect geeft dat, Danielle. Vind het een erg mooie kaart geworden!
Heel mooi met deze stansen leuk de bloemenstempels en de tekst erbij een prachtige kaart Danielle !
Groetjes Doris
heel tof, de verschillende kaders geven wel een bijzonder effect!
groetjes
nancy
!neke zei…
Deze is wel heel mooi !!!!!
Stella zei…
Danielle wow! Ik schoot in de lach toen je schreef dat een woordstans niet mocht ontbreken. Het is echt een beauty; een cadeautje op zich zogezegd!
Stella zei…
Te snel op enter gedrukt; heb ik weer ;)
Dez ekaart is natuurlijk perfect voor onze challenge! Superleuk dat je weer meedoet bij CCCCB; dank je wel Danielle. Altijd leuk om jou weer te zien!
Larissa zei…
Deze is echt ontzettend mooi! Heel leuk zo die kaders.
En inderdaad de woordstans mag niet ontbreken, hihi.
karien zei…
Een hele mooie kaart!!
Groetjes Karien
Sarah zei…
Heel mooi je kaart!!!
Diny zei…
Wat een schitterende kaart heb je voor Ellen gemaakt Danielle....prachtig en helemaal in haar stijl!
Groetjes Diny
Ellen zei…
Jaaaaaaa, daar is mijn kaartje!!! Wat vind ik 'm gaaf! Ik heb met bewondering naar al die verschillende in elkaar passende kaders gekeken. Das een toffe stans van Reverse Confetti. En ik ben blij met de woordstans ;-) Jij weet waar ik van houd. Super bedankt xxx
Ans S. zei…
Geweldig mooie kaart.

Groetjes Ans
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
wat een gaaf kaartje voor Ellen! Past helemaal bij haar. Goed bedacht! En nee, de jarige en ook zijn familie hebben de smaak niet geraden! Kun je zien wat verpakking doet. Nee hoor, ik denk dat het en speciale smaak was van jumbo: Kapsalon heet het. Ik dacht: laat ik het ze niet te makkelijk maken!
;-)
Groetjes en jij ook een fijn weekend!
GerJanne
Marina zei…
I love the mix of colours with the white - reminds me of batik. Thanks for joining in at City Crafter.
helemaal leuk is die geworden zo ! geslaagd kaartje
grtjs,martina
Marjan zei…
Mooie achtergrond, Danielle en een heel gaaf kaartje voor Ellen! Deze stijl met mooie woordstans zal zeker bij haar inde smaak vallen. Het kaartje eronder vind ik ook heel geslaagd.
Ros Crawford zei…
What a fabulous design! Lovely your card! Thanks so much for playing along at CCCB!
Maria V zei…
Speciale kaart voor Ellen. Prachtig!
Miranda V zei…
Gaaf effect zo alle laagjes weer in elkaar! En de woordstans er bij is natuurlijk een leuke persoonlijke toevoeging.