Doorgaan naar hoofdcontent

Hello Sunshine!

Wat een weekend hebben we achter de rug.... We troffen het natuurlijk enorm met het weer, we zaten in Middelburg, Zeeland. Lekker naar het strand geweest, gewinkeld, terrasjes genoeg gezien.... Het was heerlijk! Vandaag had ik nog een extra dagje vrij. Het was mijn tweede vrije dag dit jaar, het was nodig ;-) Vanochtend begonnen met de nuttige zaken (waaronder de tandarts, niet mijn favoriet maar hij was tevreden deze keer). De administratie van een stichting waarvan ik penningmeester ben bijgewerkt en nu even tijd voor een kaartje!

Een toepasselijk kaartje met dit weer! Het thema bij het City Crafter Challenge Blog was deze keer: sunshine! Ik maakte een kaartje met de zon uit de Kinda Eclectic stempelset van Stampin'Up. Verder de bloemen en tekst uit een set van Altenew, Hello Sunshine, gebruikt. De wonky rectangle stans is van MFT. Ik kan dus ook meedoen met de challenge van Craftliners, met het thema lente. Een lekker zonnig kaartje, dat ik als kanjerkaartje ga versturen.





Reacties

Kaartenkraam zei…
Leuke zonnige stempelkaart! Vrolijk die kleurtjes.

groetjes van Ank
Crealientje zei…
Prachtige kaart! Lekker vrolijk.
Mooie stempels.
Fijne avond,groetjes Crealientje.
Rhodé zei…
Een lekker fleurige kaart. Past perfect bij dit weer!
heel fleurig en zonnig. prima bij deze zomerse temperatuur.
Ellen zei…
Dat was zeker boffen, met dit mooie weer in Zeeland zitten! Heerlijk zeg. Je hebt de Sunshine meegenomen en op je kaartje 'geplakt'. Echt eentje om vrolijk van te worden. Superleuk trouwens dat je meedoet aan de challenge bij Craftliners!
Joke de Wit zei…
Lief kaartje Danielle.Gr.Joke
Sarah zei…
Wat een leuke kaart!
Bedankt voor de tip, ik ga mijn kaart voor CCCB ook linken bij craftliners.
Ik was het bijna vergeten om mee te doen ☺
Stella zei…
Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten; en doe deze week kalm aan. Anders is het effect van even er tussenuit zo teniet gedaan. Ik heb aan je gedacht; jij lekker op het terras; ik achter de gesloten luxaflex met mijn laptop en studieboeken ha! Ik hoop vanaf woensdag weer tijd te hebben voor leuke dingen; mits het morgen allemaal goed verloopt. ( Ik heb zonder overdrijven knetterhard zitten leren)

Ik ben geloof ik nogal van het padje afgedwaald; terug naar je kaartje! Ik hou erg van deze frisse stijl en die bloemen vind ik zoooo gaaf. Altijd weer vind ik het super om te zien hoe jij onze challenge uitwerkt. En ook dit keer is het een bjoetie. Ik vind het tóp dat je altijd trouw meedoet bij CCCB. Dank je wel! En maak er nog een mooie avond van!
Je@net zei…
Wat een mooie zonnige kaart, Danielle. Je wordt er meteen helemaal vrolijk van.
Daar ga je een kanjer vast erg blij mee maken!
GerJanne zei…
Oh wat een leuke kaart is dit! Lente is het er zeker op jouw kaart. En lekker dat je zo genoten hebt. Zeeland is heerlijk! En ben je nog in de scrapwinkel geweest in Middelburg?
Groetjes,
GerJanne
Marjan zei…
Gaaf en zeker lenteachtig kaartje met die leuke bloemen, het frisse wit en de stralende zon! Ik heb deze set ook, hij is leuk. Fijn dat je zulke leuke dagen achter de rug hebt, zo te lezen was het wel verdiend!
Maria V zei…
De ontvanger zal hier zeker blij mee zijn en er helemaal vrolijk van worden.
Such a beautiful sunshine card!
Klinkt als een topweekend met een bonus dagje! (behalve die tandarts dan...) Je kaartje weerspiegelt het zonnige weekend, je kunt wel zien waar de inspiratie vandaan komt. Heerlijk! (cool ook die wobbly stitched stans!) (en nhee.. natuurlijk heb ik je tante Truus niet op onze BBQ gegooit ha ha)
Petra zei…
Hele leuke kaart!
Past perfect bij het weer van het moment.

Groetjes Petra