zaterdag 3 juni 2017

Groetjes in de lift

Alle stempels van Karin Joan vind ik leuk, toen ik de nieuwe groetjes stempel (met snijmallen) zag wilde ik die ook graag hebben! Ik heb de groetjes stempel meteen gebruikt voor de Liftchallenge. Ik vond het wel leuk om in plaats van een achtergrondstempel, losse stempeltjes te gebruiken om te embossen. Ik heb wit embossingpoeder gebruikt en vier kleurtjes distress inkt om te "smoochen". Heerlijk, dat geklieder met inkt! En ik vind het een super vrolijk kaartje geworden. Leuk, spelen met nieuwe spullen!




18 opmerkingen:

  1. inderdaad, een mooie, zonnige kaart is het zo geworden, past helemaal bij het weer ! geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk! Mooi is je zonnige achtergrond, Danielle en wat een leuke stempel! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke en frisse kleurtjes heb je voor deze kaart gebruikt, Danielle. Vind 'm erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is hartstikke leuk en vrolijk geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die is zeker leuk Daniëlle. Het woord "groetjes" springt er echt uit en de achtergrond is lekker kleurrijk. Een kaart om blij van te worden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Mooi hoe die groetjes eruit knalt op die vrolijke achtergrond.
    Ik vind het ook een hele leuke uitdaging, hopelijk kan ik er nog mee aan de slag komende dagen.
    Geniet van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O ja, die groetjesstans is leuk! Ik heb er ook al een keer verlekkerd naar gekeken, maar (nog) niet gekocht. Je geklieder met inkt is hartstikke goed gelukt. Prachtige kleurtjes, hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt,Daniëlle.Leuke woordstans.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en speelse kaart is dit geworden. Knap hoor. De stans heb ik, toch maar wel, aangeschaft. Zo leuk en nu helemaal als ik zie wat je er nog meer mee kan doen. Fijn pinksterweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker vrolijk en de groetjes stans is zeker super leuk! dank je wel weer Danielle!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. groetjes terug, haha, leuk kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn hé; aan de slag met iets nieuws. Ik weet er alles van :). Deze kleuren zijn lekker zomers; de stempels vind ik ook erg gaaf! Tisweereenbjoetie:)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk, die vrolijke kleuren. Je hebt er echt iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart in mooie warme kleuren, Groetjes in wit springt er echt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Danielle dat is echt heel erg mooi ! Toffe kaart !

    BeantwoordenVerwijderen