Doorgaan naar hoofdcontent

New home

De nieuwe liftchallenge is weer erg leuk! Maak zelf een basis van strookjes papier en gebruik die voor een ingelegde tekst. Nu ben ik niet erg actief deze warme dagen, maar er "moest" een kaartje komen voor Gemma en Rens (bonuszoon van mijn broer) die samen gaan wonen in een appartementje!


Dit is 'm geworden:




Mijn eigenlijke plan was om in de bovenste vierkantjes huisjes te stansen, maar dat werd te vol. Daarom de superleuke letters van Concord &9th erbij gepakt, die zijn heel bruikbaar voor deze techniek! Heerlijk reepjes zitten snijden en plakken, de Home stans uit een oude Idee&Post gebruikt en klaar! Nu ik de foto's plaats zie ik ineens dat ik het vakje van de letter N verkeerd heb ingeplakt.... Toch te warm voor mij dus ;-) Ik krijg het niet meer los en vind het zonde om de kaart te vernielen, dus het moet maar zo.... Dan misschien nog maar een nieuw kaartje voor de challenge maken, ideeën genoeg!


De huisjes die al klaar lagen om mee te stansen, vond ik te leuk om niet te gebruiken. dus dezelfde kleurtjes als de stroken er weer bij gepakt en een dorpje gemaakt aan de binnenkant van de kaart:







Challenge: Liftchallenge #119


Reacties

!neke zei…
Super gaaf !!!!!
En zeer creatief !!!!!!
Joke de Wit zei…
Zo leuk gemaakt,klasse hoor.Gr.joke
Sarah zei…
En jij gebruikte bij deze challenge de frame van MFT. ( Ik kom net van je vorige kaart voor cccb waar ik deze mal gebruikte ).Heel toffe kaart. En van die strepen zag ik pas toen je het zei. Zo laten! Heel geslaagd en dat dorpje is ook top. Puf puf ☺
helemaal leuk zo !
grtjs,martina
x
GerJanne zei…
Mmmm.... je bent me echt voor!! Ik had deze frame stans ook in gedachten voor de lift! ZO gaaf! Goed opgelost met de letters in de kleine vakjes. En ik snap heel goed dt je zat te balen van de strookjes bij de N. Maar de ontvangers zullen dat vast niet storend vinden. Mooie kleuren strookjes ook!
Ik ga broeden op een andere vorm! Groetjes,
GerJanne
dat heb je leuk gedaan zo!
Wat een mooie stans is dit hè! Superleuke lift heb je gemaakt, het zal nog een heel gepuzzel zijn geweest met die open letters! (zal aan mij liggen maar ik zie de fout in de 'N' niet hoor..) De huisjes aan de binnenkant maken de kaart helemaal af, is altijd een extra verassing zo een gepimpte binnenkant vind ik. Topkaartje!!
Diny zei…
Wat een super gaaf liftkaartje Danielle!
Groetjes Diny
Sylvia zei…
Mooie kaart,Daniëlle.Leuk gedaan met dorpje aan de binnenkant.Past er superleuk bij.

Groetjes,Sylvia.
Je@net zei…
Wauw...super mooie kaart heb je ervan gemaakt, Danielle!
wow wat een gave kaart heb je gemaakt zeg..

fijne avond liefs Annemarie
Marjan zei…
Ik heb ook zitten kijken, maar zie jouw foutje ook niet. Het is een supergaaf kaartje, ook qua binnenzijde, Danielle!! Mooie kleurtjes samen ook. Erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.
Wauw wat een gave lift heb je gemaakt Daniëlle en die streepjes bij de letter N zag ik pas omdat je het zei. Niets meer aan doen want hij is keigaaf. Leuk om de binnenzijde zo mee te versieren.
Lieve groetjes Miranda
Stella zei…
Misschien is het de warmte maar ik kan bij die "N" echt geen fout ontdekken. Ik vnd je kaart geweldig. Wat een werk maar het resultaat is dan ook erg gaaf. Ik ben met dit weer zo a-productief...misschien morgen:)
Fijne avond!
Rosina zei…
Heel mooi dit liftkaartje Daniëlle...leuk gedaan met die tekststansjes...
groetjes Rosina
Ik had niet onmiddellijk gezien dat je streepjes niet klopten, leuke kleuren, toffe kaart!
Nancy
Aletta zei…
Wat een prachtige kaart... en wat een prachtige letter stanzen van Concord. Als ik mag vragen, waar heb je deze gekocht? Weet als je rechtstreeks bij Concord besteld, je daarna nog een leuke rekening erbij krijgt van inklaringskosten van de douane. Groetjes Aletta
Cornelie zei…
Jawel ik zie het 'foutje' wel, maar ik zie het niet als een foutje, want het is een hele mooie lift geworden. Dank je wel Danielle!