Doorgaan naar hoofdcontent

Happy hippo

Pas zag ik een aantal keer een leuk model kaartje voorbij komen, onder andere bij Martina. Martina was zo aardig de werkwijze uit te leggen en zo maakte ik dit kaartje met de vrolijke nijlpaardjes van MFT. Bedankt voor de uitleg Martina, wat is bloggen toch leuk met al die aardige mensen!




De Celebrate en ronde Happy birthday stans komen ook uit de nieuwe collectie van MFT, wat vond ik die leuk... Er komen veel te veel leuke spullen uit zo af en toe.... Maar goed, je mag jezelf af en toe best verwennen en dat heb ik dan ook maar gedaan ;-)

Reacties

Je@net zei…
Mooi modelletje en een super leuke kaart ermee gemaakt, Danielle!
Kaartenkraam zei…
Wat een leuke stempels zijn dat en je hebt er een hartstikke leuke kaart mee gemaakt!

groetjes van Ank
Wat een leuke en lieve stempels Daniëlle en je hebt een mooie kaart ermee gemaakt. Gaaf zoals de binnenkant verrast en groot gelijk om jezelf te verwennen...wij genieten wel mee ;P
Lieve groetjes Miranda
Groot gelijk Danielle! Als je er zo een prachtige kaarten mee maakt vind ik dat je jezelf zeker moet blijven verwennen met mooie stempels. Wij genieten hier gezellig mee met je aankopen. Je kaart is weer geweldig!!!!
Sarah zei…
Wat is je kaart leuk!
Ik heb ook wat dingen besteld bij Oma Dee. Allemaal leuk spul van Mft, maar niet van de nieuwe release. Om me zelf te verwennen om 8 weken dag in dag uit met de kinderen te zijn. ☺
wow wat een reuze leuk lief kaartje, schattige stempeltjes zijn het en inderdaad die stansjes zijn heel leuk.
er is zoveel leuks te koop.
heerlijk he dat blogland...

fijne avond Annemarie
OH so cute, and so fun, I love the soft colors too!