Doorgaan naar hoofdcontent

Sending you love

Deze week ben ik vijf dagen aan het werk. Allebei mijn collega's zijn met vakantie. Gelukkig is het nog steeds iets rustiger en ik heb al van tevoren bedacht dat ik toch niet meer kan doen dan mijn best.... Het is wel heerlijk weer, 's avonds lekker buiten eten en nog even zitten met een boekje, dan is deze week ook weer zo om!


Op het blog van My Favorite Things zijn allerlei leuke technieken behandeld tijdens de Camp Create week. Ik heb eigenlijk twee technieken gecombineerd ;-) De Awesome Ombre en de Monochromatic Magic techniek komen beide in dit kaartje terug. Ik heb gewerkt met allerlei leuke My Favorite Things spulletjes, het mooie stencil bewerkt met verschillende kleurtjes turquoise inkt. Lekker gespetterd (Vincent vroeg zich al af of ik mezelf een applaus aan het geven was ;-)). Natuurlijk weer het envelopje en een mooie toepasselijke tekst bij de hartjes!




                  Craftliners - Anything goes

Reacties

Marjan zei…
Erg gaaf kaartje, Danielle! Leuk die twee technieken en hoe je ze slim hebt gecombineerd!
Goed dat je je niet gek laat maken en bijkomend dat het gelukkig ook niet zo druk is. Ik mag morgen weer in groep 3 starten. Ben druk aan het voorbereiden, zooo... daar komt wel wat bij kijken als je het voor het eerst doet en ook nog alles graag goed wil doen. Maar komt wel goed.
!neke zei…
Heel mooi Danielle !
Zijn gave technieken !!!!
Sarah zei…
Wauw! Knap.
karien zei…
Wat een mooie kaart!!
Rhodé zei…
Deze is ook leuk geworden. Ik had het nog niet voorbij zien komen op het blog van MFT. Ik ga er binnenkort ook een kijkje nemen.
Larissa zei…
Wauw, prachtig.
Leuk hoe je de 2 technieken gecombineerd hebt.
Het envelopje is een goede aankoop geweest, kun je veel kanten mee op.
Wat leuk om zo twee technieken te combineren Daniëlle en dat in zo'n zomerse kleur blauw. Dat envelopje is er erg lief bij met die hartjes en de tekst past er inderdaad perfect bij. Mooi gemaakt. Succes nog op je werk.
Lieve groetjes Miranda
Je@net zei…
Super gaaf gedaan, Danielle. En dat envelopje is zó gaaf!
Oh wat leuk Danielle!! Ik heb een aantal van de filmpjes gezien maar nog geen puf gehad er mee aan de gang te gaan. De awesome ombre techniek wil ik zeker een keer proberen. Dit ziet er zo gaaf uit bij jou!!! Succes met werken. Dadelijk wat extra vrije dagjes?
Ellen zei…
Wat een mooie kaart! Leuk dat je 'm gemaakt hebt n.a.v. filmpjes die je bekeken hebt. Geweldig toch om op die manier nieuwe technieken te leren en uit te proberen?! Sterkte op het werk! Twee collega's minder en vijf dagen werken, dat klinkt pittig.
GerJanne zei…
Ha Danielle,
Wat een gaaf kaartje. Heel leuk hoe je net beschrijft. Ik zie je gewoon zitten klappen.... Peter zou precies hetzelfde kunnen opmerken!!
Sterkte deze week. Het was. In ons thuis altijd een gevleugelde opmerking: meer dan je best kun je niet doen. En zo is het!
Groetjes,
GerJanne
GerJanne zei…
Pfff, de iPad maakt er toch wat anders van. Het was bij ons thuis, moet het zijn....
Joke de Wit zei…
Hallo Danielle prachtig kaartje heb je gemaakt.Gr.Joke
Stella zei…
Ik had dat spetteren wel willen zien:) Maar.... je verdient wél applaus. Prachtig in deze ombre techniek. Ik vind dat subtiele verloop van kleur altijd speciaal. Het geef teen kaart iets extra's. En dan in deze kleur...wow!
XX
ziet er helemaal leuk uit ! mooi gemaakt, geslaagd hoor
grtjs,martina
x
Aartje zei…
Ontzettend leuke kaart. Mooie layout en prachtig van kleur.
Fijn dat je deze maand meedoet aan onze challenge bij Craftliners.
Groeten, Aartje