Doorgaan naar hoofdcontent

Celebrate

Bedankt voor jullie beterschapswensen voor mijn moeder. Het gaat wel goed met haar, nog wat bont en blauw maar verder prima, gelukkig! We genieten nog van ons weekje thuis, hoewel Vincent volop aan het schilderen is.... Gisteren zijn we wel een dagje op pad geweest, heerlijk naar Den Bosch, inclusief terrasjes (dat had ik een beetje gemist op vakantie, daar lukte dat maar een enkele keer). We zijn ook een dagje naar Loods 5 geweest, wat een leuke winkel! Eindelijk geschikte tafeltjes gevonden voor in onze serre, daar was ik al naar op zoek sinds we hier wonen (zo'n acht jaar dus...). En wat nieuwe kussens, kaarsen en wat een vrouw allemaal nog meer nodig heeft voor in huis ;-) 

Vandaag heb ik een kaartje geknutseld voor de Craftliners Challenge. Daar is een inspiratiefoto te zien, aan de hand waarvan ik een kaartje gemaakt heb. Het is een zeer kleurrijke foto! Ik was iets heel anders van plan, vol kleur maar dat vond ik achteraf helemaal niet mooi. Maar de fel gekleurde achtergrond vond ik wel heel geschikt om een woord uit te stansen. En toen had ik die leuk gekleurde Celebrate, maar wat nu? Ik heb uit een blokje van Lawn Fawn bijpassende kleurtjes genomen, tegen elkaar aan geplakt en daar weer een kader uitgestanst. Daar Celebrate uitgestanst en ingelegd. Een tekstje erbij gestempeld, een paar dotjes en klaar. Zo kan het kaartje ook meedoen met CAS on Friday, waar ze een die-cut op je kaart willen zien.






Reacties

Mariken zei…
Twee vliegen in één klap met dit hele gave en kleurrijke kaartje!! Fijn dat het wat beter gaat met je moeder, dat is een zorg minder! En leuk hè, naar den Bosch en naar 'de Kwast', geweldige winkel! Het wordt een beetje nazomer, dus wie weet...terrasjes? Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Cas on Friday. Fijn weekend!! Zo...nu heb ik alles gezegd...
Diny zei…
Prachtig is ook dit kaartje Danielle!
Gelukkig gaat het wat beter met je moeder.
Groetjes Diny
Wat een mooie vrolijke kaart Daniëlle. Die inlegtechniek geeft steeds weer een gaaf effect vind ik. Fijn dat jullie nog een beetje genieten thuis en dat het wat beter gaat met je moeder.
Lieve groetjes Miranda
Aartje zei…
Hele gave kaart!
En een mooie verwerking van onze inspiratie foto.
Fijn dat je meedoet met onze challenge bij Craftliners.
Groeten, Aartje
Ellen zei…
Wat een mooie, kleurrijke kaart! Perfect voor onze challenge bij Craftliners. Superleuk dat je meedoet. Vind ik nou ook, bij een vakantie horen terrasjes. Zo gezellig. En ja, Den Bosch is een leuke stad. En Loods 5 een toffe winkel. Daar is genoeg te vinden om je huis mooi te maken. Fijn trouwens dat het met je moeder beter gaat.
Larissa zei…
Wat een tof kaartje. Leuk gemaakt zo met het ingelegde woord.
Fijn dat het beter gaat met je moeder.
Den Bosch is een leuke stad ja, ben er eigenlijk te lang niet meer geweest.
Fijn weekend!
GerJanne zei…
Ha Danielle,
heerlijk zo'n weekje nog thuis na je vakantie-weg. Ik vind dat ook altijd heerlijk om gewon wat aan te tutten, op te ruimen etc. Je hebt vast en voldaan gevoel na je dagje Den Bosch. Fijn dat het bete gaat met je moeder.
Je kaart is echt weer helemaal gaaf! Zo vrolijk in deze kleuren.
Mooi die stans!
GerJanne
Kaartenkraam zei…
Prachtig die ton-sûr-ton kleurtjes, ik hou er wel van! Superleuke kaart!
Fijn dat het beter gaat met je moeder.

groetjes van Ank
Je@net zei…
Super mooie kaart, Danielle.
En wat fijn dat het alweer wat beter gaat met je moeder!
Rhodé zei…
Fijn dat het beter gaat met je moeder. Dat geeft vast heel wat rust. Geniet nog even lekker van je vakantie, voor je het weet is het voorbij. Je kaartje is prachtig met al die kleuren. Het kleurverloop heb je ook prachtig gedaan.
Mooie creatie !
fijn weekend,
grtjs,martina
x
Marjan zei…
Fijn.. het gaat beter met je moeder... een zorg minder voor jou. Heerlijk genoten van jullie zo te lezen erg leuke uitstap!
Je regenboogkleuren zijn zo mooi op je kaart! Heel gaaf kaartje!
Sarah zei…
Wat mooi dit kaartje!
Mijn kaartje voor deze challenge is ook af ( zie je dinsdag ) en ik kan inderdaad ze ook laten meedoen bij beide.
Fijn dat het wat beter gaat met je moeder. En ja, den Bosch is natuurlijk perfect voor zo een mooie nazomerdag, terrasjes genoeg daar! Je kaartje is prachtig met deze regenboogkleuren, grappig om je hele proces hier te lezen, en herkenbaar!
Stella zei…
Deze heb ik gemist.... oeh wat een mooierd! Prachtig ingelegd met die die cut en de kleuren vind ik super! Fin dat het met je moeder weer wat beter gaat. Inmiddels ben je al weer aan de slag. Ik hoop dat we nog een paar mooie dagen krijgen:) Maar anders fijn in de serre genieten; wat leuk zo;n tripje naar Loods 5. Die winkel is levensgevaarlijk leuk:)
Dit is nou helemaal MIJN soort kaart. Ik hou van alle kleuren en jij hebt ze prachtig en allemaal gebruikt. Supergaaf zeg.