Doorgaan naar hoofdcontent

Season's greetings

Kerstkaartjes, het wordt er weer tijd voor.... Mijn verjaardag is achter de rug, 40 jaar, toch wel een mijlpaal ;-) Daarom vierden we zondag een feestje, met lekker eten en gezellige mensen. We vierden ook meteen Vincent zijn verjaardag, die werd dit jaar 45. We zijn enorm verwend met leuke cadeautjes, ik kreeg prachtige bloemen én veel kaartjes! Bedankt lieve blogvriendinnen, zo voelde ik me echt op en top jarig!!


Een minder leuke "mededeling", een verklaring waarom ik weinig blog en ook op jullie berichten minder reageer, is dat mijn schoonmoeder sinds een aantal weken is opgenomen in het ziekenhuis vanwege een zware depressie. Ze heeft jarenlang een medicijn geslikt tegen manische depressiviteit. Dat medicijn heeft bijwerkingen als je het lang gebruikt, waardoor ze er nu mee moest stoppen. Het is even zoeken naar iets nieuws dat helpt.... We gaan zo vaak mogelijk op bezoek omdat ze het heel erg vind dat ze niet thuis is en thuis ook erg mist. We hopen maar dat het helpt dat we er allemaal zo vaak mogelijk zijn....


Mijn kaartje van vandaag is één van de kerstkaartjes waar ik pas mee begonnen ben. Deze maakte ik eigenlijk naar aanleiding van de vorige liftchallenge, die met de "gebogen" tekstjes. Alle teksten komen uit een set van Altenew. Ik gebruikte grijs en blauw en vond het wel een winters tintje hebben. Kan ik, voor het eerst dit jaar, mijn kaartje laten zien bij 52 Weeks to Christmas....







Reacties

!neke zei…
Prachtige kaart met die tekst !
En nog gefeliciteerd !!!

groeten Ineke
DT 52 WTC
GerJanne zei…
Oh wat naar voor je schoonmoeder! Hopelijk is er snel iets gevonden waardoor ze zich beter voelt en naar huis kan. Lief van jullie dat je vaak bij haar op bezoek gaat. Kost tijd en energie, maar als het helpt heb je dat er natuurlijk graag voor over. Je kart is erg leuk.Mooi die vorm zo en de tekst is ook mooi gestempeld.
Fijn dat je verjaardag zo geslaagd was, of eigenlijk: de verjaardagen...en natuurlijk ben ik blij dat je mijn kaart mooi vindt. Mijn eerste echte mixed media kaart en die was voor jou......
Sterkte met je schoonmoeder en liefs!
GerJanne
Wat ontzettend naar voor je schoonmoeder, hopelijk wordt er snel iets geschikts gevonden zodat ze weer een beetje de oude mag worden..

je kaart is een plaatje.
Het allerbeste toegewenst, en veel sterkte met je schoonmoeder,

liefs Annemarie en Merit
Diny zei…
Wat een prachtige kaart Danielle......mooi gedaan met de tekst die meeloopt met de kaart!
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Heel veel sterkte met je schoonmoeder.
Groetjes Diny
Sarah zei…
Mooi kerstkaartje. Het viel me inderdaad op dat het stiller was.
Zorg maar goed voor je schoonmoeder, dat is belangrijk! Xx
Monique zei…
Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt! Sterkte met je schoonmoeder. Wij zitten hier net zo. Alleen heeft zij haar heup gebroken. Maar ik kreeg net een telefoontje dat ze 29 november naar huis mag. Dat maakt het allemaal wat makkelijker. Ik hoop dat ze snel iets vinden waardoor ze zich beter gaat voelen!
En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Lieve groetjes, Monique
Enny zei…
Wat een mooie kerstkaart, super versierd en mooie kleuren ! Wat erg van je schoonmoeder, hopelijk kunnen ze haar vlug helpen. Nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ! Groetjes, Enny
Cornelie zei…
Ik herkende de techniek gelijk. Leuk dat je deze nog een keer gebruikt. Erg tof in combinatie met deze stansen. Ik heb de rechthoekige net klaar gelegd. Wil er ook iets mee maken.
Ook wil ik je nog feliciteren! Leuk dat jullie zo verwent zijn.
Sterkte met je schoonmoeder!
Gina zei…
Heel mooi met al die tekst ! Achter de rug, maar toch nog een fijne verjaardag ! Minder fijn is het nieuws van je schoonmoeder. Hopelijk voelt ze haar snel weer beter met een nieuw medicijn ! Groetjes en fijne donderdag, Gina
Suzan zei…
Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC
Rosina zei…
Heel mooi kaartje Daniëlle, zo mooi gedaan met die gebogen tekst...
en heel veel sterkte met je schoonmoeder...allemaal heel vervelend en hopelijk hebben ze snel weer goede medicijnen krijgt, waar ze goed op reageert...
en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag...hopelijk heb je een leuke dag gehad...
Je@net zei…
Weer een erg mooie kaart, Danielle.
En veel sterkte voor je schoonmoeder en ook voor jullie gewenst!
Rhodé zei…
Mooi kaartje, Daniëlle! Heel originele uitwerking van de challenge. Jammer dat ie al voorbij is! Sterkte met de zorgen rondom je schoonmoeder. Het zal de nodige energie van jullie vragen. Sterkte!
alsnog gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
Prachtige kerstkaart!
Hopelijk komt alles goed met je schoonma!
Nancy DT52WTC
Ellen zei…
Aaij, das heftig! Valt vast niet mee om werk en huishouden te combineren met de zorgen om je schoonmoeder. Zoiets hakt erin. Hopelijk duurt het niet te lang voor nieuwe medicatie gaat aanslaan. Gezellig dat jullie toch feest hebben gevierd, leuk. En nog lekker verwend ook. Het is een hele originele kerstkaart geworden die je hebt gemaakt. Mooi van kleur ook. Sterkte xxx
Wat een leuk kaartje! De ronde hoekjes geven hem een beetje een retro-look, gaaf is dat!! Heb ik toch helemaal gemist dat je jarig was. Ik ga het goed maken hoor!! En ik hoop dat je schoonmoeder snel een alternatief vind voor haar medicijnen, zeker nu de grijze en donkere maanden zijn begonnen is het vast heel zwaar voor haar. Lief dat je haar zo bij staat. Sterkte!!
Oh wat naar van je schoonmoeder. Dat is pittig om te moeten stoppen met de medicijnen. Vreemd dat er niet een soort van "overlap" kan zijn met andere medicijnen. Sterkte hoor.
Je kaart is gaaf. Ik herkende inderdaad de liftchallenge erin.
Lieve groetjes Miranda
Mariken zei…
Ja, ik wist het al, de zorgen om je schoonmoeder, dat is heel zwaar. Kost veel energie en tijd. Hopelijk gaat het gaandeweg weer wat beter met haar...Je kaartje is prachtig, mooie kleuren, ik hou hiervan! Sterkte met alles en zo een fijn weekend!
Jantine zei…
Zoals beloofd doe ik een beetje later nog een kerstkaartenrondje...
Mooi kaartje! En wat een naar bericht over je schoonmoeder. Ik hoop dat er snel een goed middel wordt gevonden voor haar.
Sterkte.
Groetjes,
Jantine
Margo zei…
Erg mooie kaart en nog gefeliciteerd met jullie verjaardag ! Veel sterkte met je schoonmoeder ! Dat bloggen komt vanzelf wel weer, zorg nu eerst maar voor jezelf en je gezin !
Groetjes
Margo
Marjan zei…
Deze miste ik even en lees nu over je schoonmoeder, wat naar allemaal! Hopelijk wordt er iets gevonden waardoor ze weer naar huis kan en zich beter voelt. Ze heeft i.i.g. jullie steun, dat zal al iets schelen.
Een gave en moderne kaart ook Danielle, ik herkende ook meteen de opdracht van de challenge.
Jolanda zei…
Wat een apart kaartje, echt heel erg leuk! Heel veel sterkte voor jullie en je schoonmoeder.