Doorgaan naar hoofdcontent

Smile

Gisteren was ik met mijn moeder naar de KreaDoe. Wat hebben we een leuke dag gehad! Toen ging ik gisteravond met Vincent nog naar het theater, naar Niels Geusebroek. Wat heeft hij toch een geweldige stem, het was een top optreden. Kortom, een heel goed begin van een extra lang weekend :-)

Vandaag ga ik mijn moeder leren hoe ze met haar nieuw gekochte stempelhulp moet werken, maar ik had bedacht dat ik vanochtend eerst maar eens met mijn nieuwe stencil aan de slag zou gaan. Ik wilde namelijk nog mee doen met de challenge van de Dutch Card Lovers. Ik heb al tijden een stempelset van Altenew, Shadow Flowers, die ik veel te weinig gebruik. Voor deze challenge kwam hij goed van pas ;-) Nu ik mijn kaartje geplaatst en gelinkt heb zie ik dat ik helemaal niet mee mag doen, de afbeelding moet zwart zijn..... Ik kan mijn link niet meer verwijderen op het Dutch Card Lovers Blog en sta er dus illegaal tussen ;-)

Met verschillende tinten groen van Altenew en het stencil van ClarityStamp eerst een achtergond gemaakt. Het stencil op mijn papier gelaten en toen de bloemen en blaadjes gestempeld met dezelfde kleuren groen. Ik had eerst een langwerpige kaart maar vond 'm in het vierkant mooier. Een paar dotjes erop en ik kan nog net meedoen met de challenge!




Challenge: Dutch Card Lovers - Challenge 280 - Silhouette stempelen (mijn kaart voldoet niet aan de voorwaarden, niet goed gelezen....., sorry!)

Reacties

zwart of donkergroen... Ik vind je kaartje in elk geval schitterend!
fijn weekend
Nancy
zijn we echt zo streng Daniëlle.....je kaartje is schitterend.
fijne dag en veel knutselplezier vanmiddag met je mams...

Liefs Annemarie en Merit
Je@net zei…
Erg mooie kaart, Danielle!
Mariken zei…
O joh, jij bent al naar de Kreadoe geweest! Waren er veel leuke stands en nog nieuwe dingen gezien? Genieten is dat hè. Je kaartje is gaaf, mooie kleuren...En wie weet, knijpen ze wel een oogje dicht. Fijn weekend!
Joke de Wit zei…
Prachtig kaartje Daantje.Gr.Jole
Je kaartje is super geworden. Bedankt voor je deelname bij de DCL. ;)
Ellen zei…
Wat een te gekke silhouette kaart! Ook met donkergroen kun je prima silhouette stempelen hoor, dus geen zorgen je kan gewoon meedoen!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging bij DCL.
Groetjes Ellen
Marjan zei…
Haha, illegaal en dan niet uitgezet worden ;)
Heel mooi gedaan, dus je las het al bij Ellen! Prachtige kaart en wat leuk dat je moeder en jij zo'n leuke dag hadden op de Kreadoe en jij en je man ook nog een fijne avond! Dank je wel voor het meedoen met DCL.
Crealientje zei…
Mooie frisse kaart!
Je weekend kan al niet meer stuk met de leuke dingen die je vooraf gedaan hebt. Nu lekker nagenieten.
Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.
Ellen zei…
Wat leuk dat je al naar de KreaDoe bent geweest! Veel gekocht? Hopelijk nog wel iets overgelaten, zondag gaan Mariken en ik (date met ons Mix & Match-clubje). Ik vind je groene kaart hartstikke mooi. Geniet van de rest van het weekend!
GerJanne zei…
Wat een mooie kaart! En gelukkig mag je als illegale meedoen! Hahaha, het is een prachtig silhouettekaart.
Je dag klinkt geweldig en al helemaal als het begin van een lang weekend.
Geniet er maar van!
GerJanne
Ik vind je illegale kaart prachtig Danielle! Gaaf zoals je het stencil gebruikt hebt en goed dat je deze stempel weer eens gebruikt hebt, hij is prachtig. Ben benieuwd wat je allemaal op de kreadoe gescoord hebt!
Stella zei…
Wat leuk om samen met je moeder te gaan. Is ze weer helemaal hersteld van haar val? Ga je volgend jaar ook met haar naar de Art Specially? :) Je kaart is echt een beauty; misschien not helemaal challenge proof maar dat maakt hem niet minder mooi. Gaaf!
Margo zei…
Wat een toffe kaart zeg ! Heel mooi gedaan ! Ik heb de stempelhulp ook maar nog niet echt gebruikt ... Komt nog wel ... De Krea-doe is te ver voor mij maar klinkt wel heel erg leuk !