Doorgaan naar hoofdcontent

Happy birthday to you!

De dag na Sinterklaas, ik hoop dat jullie allemaal een leuk avondje gehad hebben! Wij vieren Sinterklaas altijd met mijn schoonfamilie, maar dat ging dit jaar niet door. Mijn schoonmoeder is afgelopen maandag helaas weer opgenomen, het gaat nu nog slechter dan bij de vorige opname. Daarom is besloten dat ze terug moet naar haar oude medicijnen, om weer kwaliteit van leven te krijgen zoals de psychiater het benoemde. En inderdaad, het is heel naar zoals ze nu is. Voor ons, maar ook voor mijn schoonvader. Erg verdrietig. Met de lithium die ze nu weer gaat slikken, hopen we dat het binnen een paar weken weer wat beter gaat!


Wat helemaal niet verdrietig is, is mijn kaartje van vandaag. Een heel vrolijk kaartje voor Ellen, die vorige week jarig was. Ik heb een achtergrondstempel gebruikt die ik al tijden heb, maar nog niet had gebruikt. De stempel is namelijk anders dan ik in eerste instantie dacht. Maar met verschillende kleurtjes Distress inkt die ik heb natgespoten op de stempel, is ie eigenlijk heel leuk! Ik heb ook een blauw groene versie gemaakt, die laat ik ook nog zien. Ik heb het verder simpel gehouden. Ik had de sequins al uit de kast, maar toen bedacht ik dat voor Ellen de doorzichtige dots misschien beter zouden zijn :-)



Reacties

Larissa zei…
Wat een geweldig tof kaartje! Lekker feestelijk en kleurrijk.
& wat vreselijk dat het zo slecht gaat met je schoonmoeder, hopelijk slaan de medicijnen snel aan. Sterkte voor jullie!
Je@net zei…
Wat een leuke en vrolijke kaartje heb je zo gemaakt, Danielle.
En heel veel sterkte gewenst nu het weer niet goed gaat met je schoonmoeder!
wat een leuke vrolijke verjaardagskaart voor Ellen..
Maar wat verdrietig dat je schoonmoeder weer is opgenomen...hopen dat het oude medicijn haar weer snel op de been krijgt.
sterkte voor jullie allemaal.
Liefs Annemarie en Merit
Diny zei…
Wat een leuke kaart Danielle.
Heel veel sterkte....dat kunnen jullie wel gebruiken.
Diny
Marjan zei…
Wat naar allemaal voor je schoonmoeder en voor jullie. Ik hoop ook dat het over een poosje weer beter zal gaan met haar. Sterkte!
Je kaart is superleuk, lekker vrolijk en kleurrijk en zeker een kaart die Ellen zal waarderen.
Wat een heerlijk vrolijke en kleurige kaart Daniëlle. Daar wordt je vanzelf heel vrolijk van. Wat naar dat de nieuwe medicijnen niet het beoogde effect geven. Hopen dat de oude weer snel hun werk gaan doen. Sterkte voor jullie allemaal.
Lieve groetjes Miranda
Monique zei…
Wat een mooie vrolijke kaart Danielle. Het doet me een beetje aan disco denken.
Ik hoop dat je schoonmoeder gauw weer goed reageert op de medicijnen.
Lieve groetjes, Monique
Mariken zei…
Ik heb deze vrolijke kaart voor Ellen live gezien, en volgens mij heeft Hans jouw blauw-groene exemplaar in zijn bezit, de bofferd! Geweldig kaartje en ik vind die stempel helemaal leuk! Wat erg zeg, dat je schoonmoeder er zo aan toe is. Ik hoop zo voor haar en voor jullie op beterschap!! Sterkte voor jullie allemaal! Xx
Prachtkaartje!!!!! De kleurtjes zijn geweldig in combinatie met deze achtergrond stempel. Ik houd hier van! (en Ellen ook denk ik..)

Wat verdrietig dat het zo slecht gaat met je schoonmoeder. Zeker zo met de feestdagen hakt dat er vast in bij jullie. Hoop dat het snel beter gaat met haar, heel veel sterkte!
Ellen zei…
Oeii, ik wilde helemaal enthousiast beginnen omdat ik ‘mijn’ mooie verjaardagskaart zag verschijnen toen ik las dat het met je schoonmoeder helemaal niet goed gaat. Das wel heel naar en verdrietig. Hopelijk gaan de opname en de ‘oude’ medicatie ervoor zorgen dat ze zich weer beter gaat voelen. En dan wil ik natuurlijk toch nog even iets over de kaart kwijt. Ik ben er helemaal blij mee! Vrolijke kleurtjes, leuke stans, mooi achtergrondstempel en... cleardrops! Dankjewel xxx
Sarah zei…
Wat naar voor jullie dat je schoonmoeder weer opgenomen is, hopelijk gaat het gauw weer beter maar zorgen brengt het zeker met zich mee. Sterkte!
En dan verder: je kaart is prachtig!!! Mooie kleuren, toffe vrolijke combinatie zo alles samen!!xx
Rhodé zei…
Prachtige kleuren op je kaart. Hij is echt mooi! Wat verdrietig van je schoonmoeder. Dat is een hele zorg. Veel sterkte!
Rosina zei…
Heel naar voor jullie datjes met je schoonmoeder weer slechter is gewordHopelijk gaan de medicijnen helpen haar er weer wat bovenop te helpen
En zeker zo net voor de feestdagen is dat erg zwaar, zeker voor je schoonvader
Je kaartje voor Ellen is super mooi... heel kleurrijk en vrolijk kaartje
Zooo mooi die achtergrond.....knap gedaan
Lieve groetjes Rosina
Oooo waaw, prachtig, kleurrijk, cas, I love it!
Jolanda zei…
Wat sneu dat het met je schoonmoeder zo slecht gaat. Ik hoop dat de medicatie snel zijn werk doet.
Het kaartje is echt mega cool !
Groetjes