Doorgaan naar hoofdcontent

Rainbow Hello

Wat is het toch fijn om buiten een keer geen grijze lucht te zien, maar een zonnetje! Daar word je toch vrolijk van? En daar past dan weer een vrolijk kaartje bij. Bij mijn vorige kaartje melde ik al dat ik een kaartje wilde maken voor de uitdaging van Crazy for CAS. Ik had twee achtergrondjes gemaakt, dus lag er eentje te wachten. Uit die achtergrond stanste ik Hello en een kader voor de aanvullende tekst. Ik vond het kaartje wel erg CAS en heb toen uit het resterende papier nog wat sterretjes gestanst. 



Gaan jullie vandaag ook van het zonnetje genieten? Wel een dikke jas aan, want het is koud maar dan smaakt de warme chocomel zo lekker na een wandeling ;-) Fijne zondag!

Reacties

Crealientje zei…
Allereerst beste wensen nog voor 2018! Ja, ik ben een beetje laat.
Heerlijk zo'n vrolijk kaartje!
Buiten werkt inderdaad de zon nu ook mee. Genieten!
Fijne zondag verder en lieve groetjes Crealientje.
Heerlijk zo'n kaartje in de regenboogkleuren. En met dat zonnetje buiten is dat dubbelop genieten!
Wat een lekker vrolijk kaartje, deze is ook erg leuk geworden!
Groetjes, Merit en Annemarie
Mariken zei…
Hey, wat een superleuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt! Tof is die Hello in regenboogkleuren!
Monique zei…
Wat een prachtige inktkaarten laat je ons zien. Ze zijn stuk voor stuk super!
Wij hebben vanmiddag ook heerlijk van het zonnetje genoten.
xxx Monique
Rhodé zei…
Het is jou al gelukt om iets voor deze challenge te maken. Ik ben er nog steeds over aan het nadenken.... wat heb jij het leuk gedaan! De kleuren komen mooi naar voren op de lichte achtergrond. En het kader met de aanvullende tekst maakt het helemaal af!
!neke zei…
Super mooi !!!!
Lekker vrolijk !!!!
Ellen zei…
Rainbow hello... ik zag de titel en dacht meteen dat dat weleens een kaartje voor onze challenge bij Crazy for CAS zou kunnen zijn. En ja hoor, ik had gelijk! Supergaaf kaartje is dit. Niet alleen de hello is in de goede kleuren, maar ook het achtergrondje en de sterren. Supergaaf dat je meedoet, dankjewel. Vandaag even op de fiets naar mijn schoonzus en zwager geweest. Heerlijk die zon buiten, maar de wind was fris. Brrrrrr...
Maria V zei…
Wat een mooie kleurtjes gebruik jij toch. Ik wordt juiste helemaal vrolijk van jouw kaart.
Je@net zei…
Wat een mooie kaart in deze vrolijke regenboogkleuren, Danielle.
Vanmiddag met dochterlief een wandeling gemaakt, maar brrr....wat was het koud!
Stella zei…
Less is more; ik hou er van:) Ik vind het contrast met de witte achtergrond super; en die sterretjes hé.... altijd goed:)
XX
Wat een gave kaart Daniëlle. Mooie achtergrond had je gemaakt waar je het woord uit gestanst hebt en het steekt zo mooi af bij het wit.
De sterretjes maken het extra leuk vind ik.
Lieve groetjes Miranda
Nelleke zei…
WoW, super kaart zeg! En wat een prachtige stans gebruikte je. Echt gaaf. Groetjes, Nelleke
Sarah zei…
Super super super leuk!
Marjolein zei…
Ahhhh.... Die is super! Helemaal met het zonnetje van vanochtend. Helaas moest ik binnen blijven, maar wel lekker van het licht genoten. Mooi gedaan!

Groeten,
Marjolein
Bedankt voor je deelname aan de Crazy for CAS regenboog challenge. Het is een mooie kaart geworden.
Marjan zei…
Heerlijk kaartje, zo vrolijk en mooi met de regenboogkleurtjes!
Ook zonder sterretjes was hij prachtig geweest, maar de sterretjes maken het helemaal extra feestelijk. Leuk dat je mee doet met Crazy for CAS
Een kaartje om vrolijk van te worden! Mooi gedaan.. Leuk dat je meedoet bij CFC! Groetjes, Yvonne
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
dit kaartje heb ik blijkbaar gemist! Wat een gave regenboogkaart heb je gemaakt. Het springt er helemaal uit. Ik kwam hier ook om even te kijken over welke ziekenhuisbezoekjes je het hebt in je laatste berichtje. Is het niet goed met je schoonmoeder? Ik ga even het hele verhaal lezen, misschien word ik daar wijzer van....