Doorgaan naar hoofdcontent

Celebrate, it's your birthday!

Vandaag een verjaardagskaartje, gemaakt met (bijna dan) bloed, zweet en tranen ;-) Het stempelen wilde niet helemaal lukken in eerste instantie. Het inkleuren ging op het laatst ook niet helemaal goed, toen een bannertje gemaakt met "it's your birthday" om het mislukte plekje te bedekken. Vond het zonde om de kaart weg te gooien..... Een mooi grote celebrate erop, die ik op ging plakken met een laagje foam eronder. Dat ging ook al mis. Toen maar van zwart papier een soort schaduw erachter geknipt om de geknoeide lijm te bedekken. Als je het kaartje zo ziet, zou je niet zeggen dat het een opeenstapeling van mislukkingen was haha! Want eenmaal klaar vond ik het kaartje erg mooi!



Ik link deze kaart bij Ingrid, die graag een digitaal kaartje krijgt voor haar verjaardag. Dit is 'm geworden Ingrid, ik hoop dat je het een mooi kaartje vind :-)





Reacties

Mariken zei…
Nou zeg, wat een verhaal en wat een ellendige sessie! Maar...je zou het niet zeggen, want ik vind je kaartje beeldschoon!!
Ojee, al die tegenslag is zeker niet aan deze mooie kaart af te lezen Daniëlle. Je hebt alles prima weten te verbergen/op te lossen. Mooie bloemen en dat zwart vind ik er top bij.
Lieve groetjes Miranda
Je@net zei…
En toch een super mooie kaart gemaakt, Danielle. Eind goed, al goed!
Kaartenkraam zei…
Heel herkenbaar hoor, als er één ding misgaat gaat er vaak meer mis maar het is aan je kaart niet te zien je hebt het allemaal op een mooie manier opgelost, het is een mooie kaart geworden!

groetjes van Ank
!neke zei…
Heel verhaal met een mooi resultaat !
de ellende is er zeker niet aan te zien, heel mooie kaart, mooi met het zwart achter de tekststans!
groetjes
Nancy
Larissa zei…
Een kaartje met veel pech. Maar hij is wel prachtig geworden!
Niks aan te zien dat het niet vlekkeloos verliep.
Marjan zei…
Kijk ... zo komt het dan toch nog goed, mede door jouw creativiteit om het op te lossen en het is zeker wel een heell mooie kaart!!
Ellen zei…
Hahaha, een kaart maken zou leuk moeten zijn. Als ik jouw verhaal lees, was het maken van deze kaart een hels karwei ;-) Maar het resultaat mag er zijn, echt een mooie kaart! De schaduw onder celebrate staat juist heel mooi en ook het zwarte strookje met tekst vind ik super.
Prachtig kleurwerk, bannertje met tekst precies op het goed plekje, geweldige stansje met ook nog een prachtige 'backdrop' de grijze stippen in de achtergrond... kortom heeel erg veel onderdelen die super gelukt zijn... topkaart dus!!
Wat een pech kaart haha. Maar door al die ongelukjes heb je er alsnog een heel mooi kaartje van gemaakt.
Groetjes, Merit en Annemarie
Hermien zei…
Je kaartje is prachtig, dus al die foutjes hebben zo moeten zijn om tot dit resultaat te komen1

groetjes Hermien
Rosina zei…
Het is een hele klus geworden deze kaart Daniëlle, maar van al die hindernissen is helemaal niks meer te zien...een beauty is het....en Ingrid vind deze digitale kaart vast heel leuk

groetjes Rosina
GerJanne zei…
Ik snap dat je uiteindelijke best heel tevreden was! Het si ene supermooie kaart geworden en inderdaad, als je niets geschreven had erover, had ik het niet gedacht!
Rhodé zei…
Nou, hij is inderdaad heel mooi geworden! En het is zo herkenbaar: bij mij gaat het ook weleens flink mis. Maar jij hebt goed doorgezet en het mooi afgerond.
Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt voor mij, dank je wel en erg lief van je. Ik zou echt niet denken dat het een opeenstapeling van mislukkelingen was dit kaartje. Heel hartelijk dank voor het mee doen met mijn candy. Groetjes Ingrid
Margo zei…
Hi Danielle,
Dat klinkt als een kaartje met veeeeeeel werk ! Maar het resultaat is echt prachtig !
Dankjewel ook voor de prachtige kaart die je naar mij stuurde ! Ik ben er zo blij mee ! Tof dat extra bloemetje in de binnenkant !
Groetjes
Margo