Doorgaan naar hoofdcontent

Happy Valentine's Day!

Natuurlijk op deze 14e februari een Valentijnskaartje om jullie allemaal wat liefde te sturen ;-) Ik heb voor dit kaartje de collage stans van MFT gebruikt, ik heb 'm alleen iets kleiner gemaakt door een rij van drie vierkantjes eraf te snijden. Zo krijg je een vierkant kaartje. Ik heb met roze en rode distress oxide de achtergrond gemaakt. Dit kaartje ging naar een blogvriendin, gewoon omdat echte post zo leuk is!


Voor Vincent leg ik zijn (blauwe) kaartje op zijn kussen vanavond, hij heeft er helemaal niets mee (helaas voor mij haha) maar krijgt toch een kaartje van mij!




                  Knutsels & Kadootjes - Liefde en vriendschap

Reacties

Je@net zei…
Lief kaartje heb je voor hem gemaakt, Danielle!
Mariken zei…
Wat ontzettend lief en leuk vind ik dit! Blij verrast met deze hele toffe post, ik geniet nog lekker even door van jouw kaartje! Dank je wel, xxx
Ik was zo blij verrast met je monsterkaart, je weet ik ben dol op die kleine monstertjes. Kon nu ook een real-live zien hoe supernetjes jij werkt!! Super bedankt!! Dit is ook een cutie, ik kreeg van een vriendin een valentijnskaart met dezelfde pinguin, helemaal leuk!!
Larissa zei…
Wat een lief kaartje! Tof ook dat je het frame wat kleiner hebt gemaakt. Multi functionele stans, daar houden we van! Fijne avond.
Ellen zei…
Enig Valentijnskaartje! Die pinguïn is geweldig met dat envelopje met hart. Ben benieuwd hoe Vincent vanavond reageert op zijn kaartje. Misschien heeft hij ook nog wel iets voor jou in petto ;-)
!neke zei…
Helemaal leuk dit !!!!
super lieve leuke kaart, en wat is die pinguin een schatje...

liefs Annemarie en Merit
Rosina zei…
een heel mooi valentijnskaartje Daniëlle...super schattig dat pinguineke...

groetjes Rosina
Rhodé zei…
Mooi, dat kleurverloop! Heel herkenbaar: mijn man heeft er ook niks mee. Ik snap het ook wel een beetje, hoor! Het is echt een vrouwending.
Margo zei…
Oh wat een prachtig kaartje ! Zo leuk gedaan !
Mijn man heeft er ook niets mee hoor ... ach ja, dan moeten we ons zelf maar iets kopen, toch ?
Groetjes
Margo
Marjan zei…
Wat een gaaf kaartje, Danielle! Ik miste deze even, druk gehad op werk enzo! Wij doen er niets aan, maar toch kreeg hij een dikke plak Chocolonely, die toch wel erg gewaardeerd werd ;)
GerJanne zei…
Heel gaaf en heel lief van je! Ik had deze ook gemist rond al de festviteiten rond mijn moeders 80e verjaardag. Gelukkig zag ik hem nog bij K&K. Dank je wel voor het meedoen!
GerJanne
Lief en leuk dit kaartje. ik krijg een idee...hopelijk blijft het in mijn hoofd.
Monique zei…
Wat een schatje is dit. Supermooi gedaan!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique