Doorgaan naar hoofdcontent

Party Panda

Een tijdje geleden was Ingrid jarig en zij had gevraagd om een verjaardagskaartje te linken op haar blog. Ik heb dat toen gedaan en zag tot mijn verrassing dat ik één van de twee winnaars was. Ik kreeg de leuke Party Panda set van Stampin'Up toegestuurd, erg blij mee! Mijn eerste kaartje met deze set moest natuurlijk een kaartje voor Ingrid worden om haar te bedanken.




Ook al een tijdje geleden kwam ik thuis van een lange dag werken en vond ik een envelop in de brievenbus. Ik was me al aan het bedenken of ik nog ergens iets had besteld wat nu binnen kwam maar dat was niet zo. Het was een verrassingspakketje van GerJanne, die een candy op haar blog had. Zo leuk, hier nog een foto van het leuke pakketje:


Echte post is leuker, en zeker met zo'n leuke verrassing erin!! Bedankt GerJanne!

Veel tijd om te knutselen is er nog steeds niet, drukke weken en weekenden. En dan ook nog zo'n mooi weer.... Morgen ben ik lekker een dagje vrij, Vincent is jarig en we gaan samen op pad. Even quality time, dat is wel nodig :-) Geniet van het mooie weer!


Reacties

Je@net zei…
Super leuke kaart, Danielle.
En een fijne dag gewenst, geniet ervan!
GerJanne zei…
Oh wat een enig kaartje en wat super dat je die set won! Hij is zo leuk!
En wat ik ook heel grappig vind, is dat juist vandaag mijn kaartje verschijnt op mijn blog met deze stempel, die ik jou stuurde. Ik schreef volgens mij dat ik hem zelf ook had. En hij is heel mooi, vind ik.
Geniet lekker van de verjaardag van Vincent. Jullie treffen het zeg, met het weer!!
En natuurlijk sterkte met alle drukte. Zo'n dag tussendoor zal goed doen.
Liefs,
GerJanne
!neke zei…
Super gaaf Daniëlle.
Leuk als er iets leuks op je deurmat valt !
Fijne dag !!!!
Sarah zei…
Wat leuk al die verrassingen.
Tof kaartje!
Ellen zei…
Wat leuk al die verrassingspost die bij jou wordt bezorgd! Dat doet goed. De tijd om er mee aan de gang te gaan komt vanzelf wel weer. Heerlijk dat Vincent en jij er morgen een gezellige dag uit van gaan maken. Met dit weer bepaald geen straf! lekker genieten samen. Natuurlijk alvast gefeliciteerd met je lieve man :-) Trouwens... leuk kaartje!
Hermien zei…
Wie houdt er nou niet van verrassingen, altijd leuk om onverwacht iets in je brievenbus te vinden. Je pandakaartje is super lief.

Groetjes Hermien
Jolanda zei…
Heel erg leuk, blijft een leuke SU! Set.