Doorgaan naar hoofdcontent

Birthday wishes in de lift

De Liftchallenge is weer erg leuk deze keer! De bedoeling is om op een simpele, witte kaart zelfgemaakte strookjes (met inkt, verf, alcoholinkt of juist met stencils of stempels) te verwerken en daarop dan weer een witte die cut.

Dat was een heel goede aanleiding om mijn alcoholinkt weer eens uit de kast te halen. Ik heb twee kleuren (geel en roze) en de pearl mixative gebruikt zodat het mooi glanst. De basis is het Shimmery White cardstock van Stampin'Up, dat vind ik altijd mooier ogen bij een redelijk simpel kaartje. Want hoe simpeler de kaart, hoe belangrijker de basis ;-)


Een moeilijk te fotograferen kaartje.... Dat wel. Daarom nog een fotootje die laat zien hoe mooi de glans is. Hierop kun je ook beter zien dat ik de strookjes voor het snijden met een embossingfolder heb bewerkt. Dat zijn de "bolletjes" die je op de detailfoto beter ziet dan op de echte foto.


Het zou zomaar kunnen dat ik nog een kaartje maak voor deze challenge want ik vind het resultaat zo leuk! Er zijn wel drie achtergrondjes niet door de keuring gekomen, die waren het net niet voor deze uitdaging, maar kan ik vast nog eens ergens anders voor gebruiken!
Maar nu eerst poetsen, vanmiddag met allebei mijn ouders naar de oogarts in het ziekenhuis (omdat ze allebei gedruppeld moeten worden kunnen ze niet zelf rijden) en wie weet nog even tijd om te knutselen :-)

Challenges: Liftchallenge #132 - witte kaart/strookjes/witte die cut




Reacties

Mariken zei…
Hartstikke toffe kaart voor deze geweldige challenge!
Heel mooi!
Fijn weekend
Nancy
Marjan zei…
Wat leuk dat je er alcohol inkt voor gebruikte èn een embossing folder, een mooi affect geeft dit. Heel gaaf kaartje, Danielle, leuk dat je meedoet!
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Danielle!
Wat leuk om ook nog embossing te gebruiken Daniëlle en hele fleurige kleurtjes zo bij elkaar. Een echt mooie lift :)
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Ja, deze lift is er ook weer een die om meer kaartjes vraagt. Of ik er deze keer tijd voor heb weet ik niet, maar 1 moet kunnen. Jouw kaartje is erg leuk. En wat glanst dat mooi zeg! Ook mooi dat je het door de embossingfolder hebt gehaald...
Ellen zei…
Prachtige lift kaart is dit!
Gr Ellen
Oh ik baal dat ik momenteel zo weinig tijd heb om te knutselen want deze challenge is weer zo leuk. Vooral nu ik jou uitwerking zie krijg ik echt zin om het ook te proberen. Ik vind hem echt superleuk geworden en ben heel benieuwd naar je volgende poging!
Ellen zei…
Prachtig zeg! Geweldig zoals jij de achtergrond hebt gemaakt. Op de tweede foto is goed te zien hoe mooi het glanst en dat er bolletjes op zitten. Je witte die-cut is trouwens ook heel stijlvol.
karin zei…
Mooi die achtergrond, en een mooie die heb je erop geplaatst.
Groetjes,
Karin
Marijke zei…
Erg mooi gemaakt, ik had een beetje dezelfde kleuren. Groetjes Marijke.