Doorgaan naar hoofdcontent

Een kaartje voor jou - Kleurenkaartenteam zalmroze/grasgroen

Eindelijk doe ik weer eens mee met het KleurenKaartenTeam!! Ik vind het altijd zo leuk om te doen, maar de afgelopen maanden kwam het er niet van. Nu was ik gisteren zomaar een dagje vrij en kon dus mee doen! Ik heb de stempel gebruikt die ik bij GerJanne heb gewonnen een tijdje geleden. Een hartstikke mooie stempel die nog ongebruikt lag.... De stempel is uit het plastic en wordt vast nog vaak gebruikt, ik vind 'm hartstikke mooi!

De foto is een beetje groot weergegeven, maar als ik 'm kleiner maak lijkt hij wazig.... Vreemd, maar dan maar in het groot ;-)

Ik ben benieuwd naar alle creaties van deze maand, kijken jullie mee? Op het blog van Martina staan de links naar alle deelnemers!


Reacties

Mariken zei…
Wat een prachtkaart! Toffe echtergrond waar de bloemenstempel super op uitkomt! Heel erg mooi zo!
Fijne dag!
Je@net zei…
Wat een mooie kaart is dit, Danielle!
heel mooie bloemenstempel, en leuk met die dotjesachtergrond!
Fijne dag!
Nancy
Gezellig dat je weer mee doet en gelijk met een heerlijk vrolijke kaart! Fijn dat de foto lekker groot is, kunnen we hem goed bewonderen 😊 groetjes Petra
schitterende kaart, lekker vrolijk
liefs Annemarie en merit
Femminde zei…
Wat een super kaart!! Zo mooi ingekleurd. Ik snap dat je die stempel vaker gaat gebruiken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Jantine zei…
Leuke kaart, grappig met die cirkeltjes.
Groetjes en fijne dag,
Jantine
!neke zei…
Wat een leuk resultaat !!!
Mooi met die stans als achtergrond !
Marfien zei…
Mooie achtergrond heb je gemaakt, het stempel is prachtig, wie weet mag ze nog een keer meedoen met het KKT :-)
Sylvia zei…
Erg mooie achtergrond en de stempel komt er mooi op uit.Prachtig ingekleurd.

Groetjes,Sylvia.
helemaal leuk is deze geworden ! geslaagd kaartje
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand !
grtjs, martina
x
Marijke zei…
Een leuk kaartje zo met al die gaatjes! En de stempel is inderdaad een mooie! Groetjes Marijke.
karin zei…
Leuk met die achtergrond, mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin
chantal zei…
Wat een leuk resultaat met die achtergrond uitgestanst.
Liefs chantal
Diny zei…
Wow.....wat super leuk gedaan in deze kleurtjes Danielle!
Groetjes Diny
Grietje zei…
Wat een mooie kaart, leuk met die achtergrond zo. En een super stempel!

Groetjes Grietje
Zo jou vrije dag is goed besteed geweest! Leuk dat je er weer bij bent!! Je kaart is prachtig. En wat de foto betreft, hoe groter hoe beter in dit geval ;-) (kan ik precies zien hoe je dit allemaal gefixt hebt!)
Nancy zei…
Hey Daantje,

Wat leuk dat je er terug bij bent! Jouw kaart is heel leuk geworden!

Liefs,
Nancy
Rhodé zei…
Zo kunnen we je kaart extra goed zien. Geen probleem dus, die grote foto. Je hebt een prachtige kaart gemaakt!
GerJanne zei…
Ja en ik ben de gelukkige die dit kaartje mocht ontvangen. In het echt kun je de mooie achtergrond ook beter zien. Heel gaaf!! Ik heb de stempel zelf ook en vind hem ook nog steeds heel mooi!
Ellen zei…
Mooi hoor, die simpele achtergrond met dots en dan die tak met bloesem erop. Lees hierboven dat ik niet de enige ben die post van jou heeft ontvangen ;-) Superlief van je. Ben echt heel blij met mijn wish-kaartje xxx
Margreet zei…
Heel mooi!
xxx Margreet
Ans S. zei…
Prachtige kaart met een mooie achtergrond.

Groetjes Ans
Larissa zei…
Wat een prachtige bloemen stempel. En dus ook een mooi kaartje!
Creatiels zei…
leuk kaartje is het geworden, mooie bloemenstempel,
bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Els
Marjan zei…
Ik vind je kaart echt geweldig!! Heel mooi die achtergrond en de bloesemtak die er zo gaaf tegen uit komt! Topkaart!
Fijn weekend!
Maria V zei…
Ook leuk bedacht zo die achtergrond. Waar je een mal al niet voor kunt gebruiken. Je kaart is een toppertje.
Sarah zei…
Wauw! Prachtig.
Bijna een week later en ik ben klaar met mijn KKT rondje. Elke dag deed ik een beetje. Blogreacties schrijven is wat minder. Of wel te warm of te druk of te moe...