Doorgaan naar hoofdcontent

CAS on Friday - Guest Designer

Als trotse winnaar van challenge #139 bij CAS on Friday, mocht ik voor deze nieuwe challenge gastdesigner zijn. Hartstikke leuk, zeker met zo'n leuk thema als dit: bloemen! Daar weten we allemaal wel raad mee, toch? Dus ik zou zeggen, doe mee!!

Ik heb een kaartje gemaakt met Altenew bloemen en gekleurd met de nieuwe Altenew watercolor. Wat werkt dat fijn zeg. Ze zijn zo goed mengbaar, ik moet nog veel oefenen want kleuren is niet mijn sterkste kant maar ik was hier voor mijn kunnen wel tevreden mee. De grote tekst is van Avery Elle, die paste perfect tussen de bloemen.

Kijken jullie mee naar de inspiratiekaarten van het team op het CAS on Friday blog? En dan zijn jullie vast helemaal klaar om ook mee te doen :-)


Reacties

Mariken zei…
Heel mooi is jouw kaartje voor het blog van Cas on Friday! Een heel terecht verdiende DT plaats!
Je@net zei…
Wauw...wat een prachtige kaart heb je als gast designer voor deze challenge gemaakt, Danielle!
Rhodé zei…
Je hebt echt een prachtige kaart gemaakt, Daniëlle! Je kleurwerk ziet er ook goed uit. En een mooie tekst. Die lijkt me heel bruikbaar voor diverse verjaardagskaarten.
Al je punten voor je kaartje als gastdesigner! Heel mooie kaart en je bloemen zijn supermooi gekleurd.
Fijn weekend
Nancy
een prachtig bloemen kaartje, leuk dat je gast designer mag zijn
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
Je hebt een prachtig kaartje gemaakt als gast designer. EN dat kleurwerk is goed hoor. Oefening baart kunst zeggen ze. Ik oefen ook nog steeds en ik ben steeds vaker tevreden met het resultaat....
Sarah zei…
Deze is SUPER mooi! X
Sarah zei…
Deze is SUPER mooi! X
Ik zag je kaart al op het CAS-blog, hij is prachtig!! Mooi hoe de tekst echt één geheel met de bloemen is geworden. En je kleurwerk.. top!!
Marjan zei…
Zoals je weet ben ik gek van bloemenkaarten en deze is SUPERMOOI!!! Goed design ook!!
Ellen zei…
Altijd leuk om gastdesigner te zijn! En inderdaad jij weet wel raad met het bloementhema! Prachtige compositie waar de tekst heel mooi tussen past. Chique kaart is het.