Doorgaan naar hoofdcontent

KKT - lichtroze en kraft

Het is weer de laatste woensdag van de maand, KKT dag!! Vandaag kleurt blogland kraft met lichtroze en ik vind het een prachtcombinatie! Dit kaartje heb ik dan ook met veel plezier gemaakt.


Het is eigenlijk een heel simpel kaartje, met een stempel van Stampin'Up, bewerkt met lichtroze embossingpoeder op een kraft basis. Een lichtroze designpapiertje eronder. Met de Versamark pen nog een paar stippen gezet en met hetzelfde embossingpoeder bewerkt.




Vind je dit nu ook zo'n mooie kleurencombi, op het blog van Martina vind je de lijst met deelnemers!

Reacties

inderdaad, erg eenvoudig, maar zeker en vast erg geslaagd ! heel erg mooi gelukt zo
fijn dat je weer van de partij bent !
bedankt voor je deelname, op naar de volgende uitdaging
grtjs,martina
x
Je@net zei…
Super leuke felicitatiekaart, Danielle!
Diny zei…
Wat een gave kaart Danielle....jij mag hem simpel vinden....in vind hem super leuk!
Groetjes Diny
hij is geweldig in zijn eenvoud!!!

fijne dag liefs Annemarie
Colien zei…
Heel gaaf verjaardagskaartje, mooi!
grtz.Colien
Marfien zei…
Leuk idee, en dat is meestal de basis voor een mooie kaart, echt een toppertje
Ellen zei…
Leuk zeg, die roze rand en dan ook een grote roze tekst in het midden. Ik hou van simpel, dus wat mij betreft een perfect kaartje!
Rosina zei…
Heel lief dit kaartje in het kraft en roze Daniëlle...mooie die stiksteekjes rondom...geeft echt een speels effect...

groetjes Rosina
Margreet zei…
Wat een mooie mal met die dubbele stiksteekjes, Daniëlle! Je hebt een mooi kaartje gemaakt met roze en kraft!
xxx Margreet
Marijke zei…
Heel eenvoudig zeg je maar ik vind het toch nog wel technisch hoor! Ben je toch nog wel mee bezig.Mooi gedaan met die kleur embossing en de stikrand vind ik ook erg mooi gelukt! Groetjes Marijke.
Marjan zei…
Altijd mooi deze kleuren samen een prachtige kaart van jou! Mooie tekst, leuk die stippen die het speels maken!
Kaartenkraam zei…
Dit is een mooie kleurencombinatie en bij jou is de tekst het belangrijkst op de kaart. Die komt heel goed tot z'n recht zo, leuk die stipjes erbij en de golvende randen!

groetjes van Ank
Mariken zei…
Prachtig, ik hou van eenvoud. Meer hoeft niet, ik vind je kaartje super!
Gezellige dag!!
Nancy zei…
Hey Danielle,

Leuke verjaardagskaart... Tekst en bloemen matchen wel!

Liefs,
Nancy
Veerle zei…
Hele mooie KKT kaart, goed gedaan.
Groetjes, Veerle
hele mooie kaart geworden, zelfs slingers op de kaart in het stiksteekje langs de rand.heb je dat zelf (bewust) zo gedaan?
Sylvia zei…
Mooie kaart, Daniëlle.leuk stiksteekje.

Groetjes, Sylvia.
lenywim35 zei…
Heel mooi gedaan Danielle. Zelfs stiksteekjes langs de rand. Een toppertje. grts leny w
Nelly zei…
Supermooie kaart gemaakt in de kleuren van KKT.

Groetjes Nelly
Mooie kaart, gaaf die gestanste rand in de rechthoeken. Groetjes, Linda
chantal zei…
Mooie kaart met leuke details
liefs Chantal
Monique zei…
Prachtige kaart!
Groetjes Monique
Joke de Wit zei…
Mooi Daantje.Gr.Joke
opdracht prima geslaagd, héél mooie kaart!
groetjes
nancy
Margo zei…
Hi Danielle,
ik kom bij je langs via KKT en ben meteen je volger geworden, altijd leuk om nieuwe mensen in blogland te leren kennen !
Je kaartje is erg leuk ! Tof gedaan !
Groetjes
Margo
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
ja, misschein is het wel niet zo ingewikkeld, maar daar gaat het niet om. Het gaat om het effect wat de kaart heeft op de ontvanger of kijker...;-) En ik als kijker vind hem echt super! Prachtig gedaan!
En wat die behandeling aangaat: ik zag er van te voren ook meer tegen op. Wel goed geslapen hoor, maar heel blij dat het zo meeviel.
Groetjes,
GerJanne
Het hoeft niet altijd een ingewikkeld kaartje te zijn, simpel kan ook heel mooi zijn. Bij jouw kaartje is dat zéker het geval, leuk! Groetjes Petra
Larissa zei…
super leuk! Die stikrandjes zijn tof!
Stella zei…
Ik hou zó van simpel; en met zo'n mooie tekst stempel is het helemaal áf! Ik ben fan! Da's denk ik oud nieuws:)
Nelleke zei…
Mooi zeg! Ja zo is het goed, en dan is meer niet altijd mooier. Ik zag ook je kaart van vandaag en die vind ik ook echt schitterend! Groetjes, Nelleke
Mooi gedaan. Leuke stempels.

Grietje
Sarah zei…
Weeral een parel! Knap!