Doorgaan naar hoofdcontent

Cheers - met Ellen

Vandaag laten Ellen en ik allebei een kaartje zien met de stans die ik naar Ellen stuurde. Als bedankje, omdat ik zo blij was met haar cadeautje! Zo leuk om elkaar te verrassen met post.  Natuurlijk kreeg ze er een kaartje bij en met dat kaartje won ik de monochroom challenge bij Craftliners, ook alweer leuk.... Om maar niet te spreken over de afgelopen Liftchallenge, die ik won, helemaal geweldig! 

Voor dit kaartje was het de bedoeling de Cheers stans te gebruiken. Een soortgelijk idee als mijn uitwerking heb ik ooit gezien, maar weet niet meer waar :-( Met de liftchallenge hebben we ook iets soortgelijks ooit gedaan, leuk idee! Ik heb bijna niets anders dan de stans gebruikt ;-) Een paar keer uit wit papier gestanst en èèn keer uit glitterpapier. Van hetzelfde glitterpapier een kader en een wijnglas gestanst. Twee enamel dots maken het af. Een kaartje wat ik eigenlijk voor van alles kan gebruiken, ideaal!



Ik ben heel benieuwd wat Ellen heeft gemaakt deze keer, kijken jullie mee? Wat was dit leuk, zo'n onderlinge "uitdaging", bedankt Ellen voor het idee!

Reacties

Je@net zei…
Erg mooie en feestelijke kaart, Danielle.
En gefeliciteerd met je winnende kaarten!
Ellen zei…
Het was zeker leuk, deze onderlinge uitdaging! Jammer dat het al voorbij is. Misschien moeten we voor na de zomervakantie weer wat nieuws bedenken ;-) Jouw cheers-kaartje is prachtig! Lekker veel gestanst en dat geeft echt een mooi effect. En door de glitters is de kaart extra feestelijk. Perfect ook voor zowel vrouwen als mannen en dat is lang niet met alle kaarten het geval. Gefeliciteerd trouwens met je twee prijzen, superleuk en verdiend! Nogmaals heel erg bedankt voor deze toffe stans xxx
Joke de Wit zei…
Leuk gemaakt Danielle komt altijd van pas zo'n kaart.Gefeliciteerd met je prijs.Gr.Joke
Sylvia zei…
Hele mooie kaart,Daniëlle.Gefeliciteerd met je winnende kaarten.

Groetjes,Sylvia.
!neke zei…
Super gaaf !!!!!
En congrats met je winnende kaarten !
Rhodé zei…
Ik had het al gezien: je valt in de prijzen op het moment. Ook al doe je het niet voor de prijs: het is wel leuk dat je creaties gewaardeerd worden. Dit kaartjes heb je ook weer mooi gemaakt. Goed idee om het woord een heel aantal keer te gebruiken en dan 1 keer in glitter. Het glaasje maakt het helemaal af!
Mariken zei…
Mooi!!! En wat leuk zeg, dat je met het kaartje naar Ellen gewonnen hebt bij Craftliners. En ook nog bij de Liftchallenge! Daar word je blij van hè?!
wat een mooi uitgevoerde kaart! super leuk.
GerJanne zei…
Heel gaaf!!! Dit zijn van die ideetjes waar je hele series mee kunt maken, als je wat woordstansen hebt! Gefeliciteerd met je waarderingen. Heel gaaf! EN als er dan nog een prijsje aanhangt, helemaal tof!! Ik ga gauw bij Ellen kijken!
GerJanne
Maria V zei…
Prachtig kaartje en...gefeliciteerd met je prijzen. Jij maak wat moois en wij genieten mee ;)
heel toffe kaart!
nancy
Marina zei…
Lovely sparkly card.
Sarah zei…
Hey Danielle, even niet op je blog geweest maar waarom dat kan je wel denken. Gisteren gaan shoppen,vandaag bessen pluk en zo bedenk ik elke dag wel iets om te doen met de kids dus reageren op een laag pitje. Maar ik zie hier weer veel mooie dingen! Xx
Crealientje zei…
Prachtig Cheers kaartje!
Leuk dat jullie zo onderling elkaar uitdagen.
Ben bezig met verlate blogrondje, begreep je misschien al:)
Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.