Doorgaan naar hoofdcontent

Happy Birthday Butterfly

Wat een tijd geleden, mijn laatste berichtje.... We zijn dan ook druk geweest met van alles en nog wat. Werk, onze woonkamer en tuin en de vijver van mijn ouders die we leeg hebben gehaald. In combinatie met het mooie weer, dat uitnodigde tot avonden lezen en luieren heb ik echt weinig geknutseld en geblogd. 's Avonds na een dag achter de computer niet altijd zin om weer naar een schermpje te kijken dus reageren kwam er ook niet altijd van.... Maar nu, nog een weekje werken en dan lekker vakantie!! 

Voor sommige verjaardagen ging ik natuurlijk wel aan de knutsel. Vandaag is Rhodé jarig en voor haar maakte ik dit kaartje. Ik wilde mijn Emboss Resist spray wel eens uitproberen. Wat een leuk spulletje, weer eens wat anders dan waterspetters met embossing. Het idee voor "partial die cutting" ook in praktijk gebracht en gekozen voor een vlinder, zodat dit kaartje mee kan doen bij CAS on Friday (Challenge #139 - Butterflies).


Fijne zondag!

Reacties

Mariken zei…
Prachtig, wat een mooi kaartje! Toffe kleur!
Bij ons hetzelfde, zomerweer en lekker warm, voorbereidingen voor de bruiloft, lezen, haken, en weinig geknutseld. Maar dat komt wel weer! Fijne zondag!
Wat een mooie vrolijke kaart Daniëlle. Mooie frisse kleurtjes en leuke technieken. Fijn dat je nog vakantie gaat krijgen. Dan heb je iets om naar uit te kijken.
Lieve groetjes Miranda
Marjan zei…
Ook grappig, ik heb vandaag ook voor het eerst sinds vijf weken weer eens wat op mijn blog gezet. Snap je helemaal, dat bloggen schoot er bij mij ook bij in.
Je kaart vind ik top, erg mooie achtergrond en hoe mooi komen de stans en de vlinder er op uit! Je zult wel uitzien naar je vakantie!
Je@net zei…
Wat een pracht van een verjaardagskaart heb je gemaakt, Danielle!
Sarah zei…
Prachtig!!
Herkenbaar hoor, het is rustig in blogland de laatste weken. Ik heb na een dag achter de computer ook niet altijd zin om achter het scherm te kruipen en deze zwoele avonden nodigen uit tot een goed boek en luieren in de tuin s'avonds. Desalniettemin is het wel heel leuk weer wat van je te zien! Je kaartje voor Rhodé is prachtig! Mooi achtergrondje en heerlijke kleurtjes, het wit houdt het lekker fris en modern. Gaaf!
Rhodé zei…
Je kaartje prijkt hier op het dressoir (en is natuurlijk al bewonderd door diverse familieleden). Dank je, hij is prachtig! Ik had al zitten kijken hoe je die spetters gemaakt zou hebben. Een mooie techniek!
wat is deze kaart mooi geworden, prachtige kleuren combi.
GerJanne zei…
Wat een mooie kaart voor Rhodé. Superkleur en de vlinder springt eruit.
Fijn dat je zoveel kon doen, terwijl je nog niet eens vakantie hebt! Hier ook nog een week werken en dan 3 weken vrij....dat wordt genieten.
Maria V zei…
Dit is een kaartje waar ik dan weer met open mond naar zit te kijken. Wat de technieken betreft....voor mij abracadabra. Soms kan je het ook niet bijbenen in knutselland. Dat het mooi is staat buiten kijf. Ik vind dit kaartje GEWELDIG.
Zw@@n zei…
Wat een mooie kaart, Danielle. Prachtige kleuren en ontwerp. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Liefs, Wilma
Ellen zei…
Niks mis met lekker lezen, luieren , genieten van het mooie weer en niet knutselen en bloggen. Geeft ook rust. Toch?! De tijd daarvoor komt vast wel weer. Je kaart voor Rhodé is prachtig! Gaaf dat partial diecutting. Mooi effect. Sterkte nog deze laatste werkweek en daarna heerlijk genieten van de vakantie. Hebben jullie plannen?
Wat een lief en vrolijk kaartje heb je gemaakt!
Groetjes, Merit en Annemarie
Wat een orachtig kaartje. Mooie kleuren en die partial die cutting techniek is leuk. Staat op mijn lijstje, wil ik ook eens doen.