Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #13

Swap #13, dat betekent dat we een jaar geleden zijn begonnen met het uitwisselen van pakketjes. Dit keer was Rhodé weer aan de beurt om een pakketje te maken voor het komende kwartaal. Een heel zoet pakketje dit keer ;-)


Ik kreeg er weer drie leuke opdrachten bij, en de eerste opdracht was: gebruik het stempelsetje. Dit is het eerste kaartje geworden:


Ik wilde ook nog iets doen met een papiertje uit het blokje, dat is dit geworden:


Nu ben ik heel benieuwd naar de creatie van Rhodé, kijken jullie ook mee?



Reacties

Je@net zei…
Erg gaaf pakketje en wat een super leuke kaarten heb je daarmee gemaakt, Danielle!
Prachtige kaartjes beide, heb nu wel zin in een donut, haha! Wat een leuk pakketje, vind het papier van Echo Park altijd zo mooi! Groetjes Linda
Rhodé zei…
Zo leuk om te zien wat jij ermee gemaakt hebt! De tekst heb je superleuk verwerkt op de eerste kaart. Knap ook hoe je de donuts in een heel aantal verschillende kleuren wist te matchen. Ik moet nog even een weekje flink aan de bak en dan vakantie! Ik ben van plan om dan weer lekker te gaan knutselen. En vast ook met dit pakketje. Nog genoeg leuke papiertjes om iets mee te doen. Fijn weekend alvast!
Kaartenkraam zei…
Zo leuk dat jullie dit doen!
Leuk pakketje en je hebt er leuke kaarten mee gemaakt. Vooral de eerste spreekt me aan van de tweede vind ik de kleuren super.

groetjes van Ank
Sarah zei…
Wat zijn ze leuk! Ik heb ze ook en ik krijg zin om ze nog eens te gebruiken! De papiertjrs zijn zo mooi. Veel plezier ermmr x
Sarah zei…
* er mee!
Altijd gezellig die swaps van jullie! Hele leuke donut kaartjes. Ik lust ze eigenlijk niet maar vind ze er wel prachtig uitzien!
Ik ben dan ook heel benieuwd naar alle creaties die met dit leuke pakketje gemaakt gaan worden door jullie. Ik ga snel ook bij Rhodé kijken!