Doorgaan naar hoofdcontent

Kliederen in de lift

Deze keer eens niet op het nippertje voor de Liftchallenge. Het is de bedoeling om met behulp van een stencil structuur op je kaart te brengen. Dit keer leverde het me ook een “volle” vuilnisbak op, nog voor ik goed en wel was begonnen. Veel van mijn inka gold potjes waren helemaal uitgedroogd.... niet meer te gebruiken en dus weg ermee! 

Ik heb een stencil gebruikt en eerst gekleurd met vier verschillende Distress Oxides. Daarna heb ik mijn art screen ink van Heidi Swapp erbij gepakt, een prachtig glanzende pasta die een klein beetje doorschijnend is waardoor de kleurtjes eronder nog een beetje tevoorschijn komen. 

Met nog een paar enamel dots en een grote tekst vond ik de kaart af. 


Challenge: Liftchallenge #159 kaart met structuur erop

Reacties

Prachtige kaart geworden! Je achtergrond is goed gelukt!! Liefs Linda
GerJanne zei…
Ha Danielle,
sta je toch even gek te kijken, he? Ik had het met gilding wax. Twee keer gebruikt en in de vergetel geraakt en toen ik een idee kreeg, was het keihard.. wel jammer.
Je kaart is wel heel mooi en gelukkig had je nog wat anders dat structuur geeft. Handig dat dat spul de kleuren gewoon doorlaat..
Oja dat is zo zonde hé. Gelukkig had je nog andere spullen in huis en je hebt er een prachtige fleurige kaart mee gemaakt Daniëlle. Die enamel dots zijn er echt gaaf bij evenals de grote tekst.
Lieve groetjes Miranda
Kaartenkraam zei…
Jammer hè, ik heb ook al het e.e.a. moeten weggooien.
Je kaart is prachtig, wat leuk dat die pasta een beetje glanst en doorschijnend is waardoor de kleurtjes en nog doorheen komen.
Een heel mooi effect.

groetjes van Ank
Zonde hè, je gebruikt die pasta's al niet zo vaak en als je dan enthousiast aan de gang wil is het echt balen als je erachter komt dat ze uitgedroogd zijn. Ik heb nu de Nuvo pasta's en ook hier gebruik ik press'n seal om de potjes heel goed af te sluiten. Ik heb deze folie jaren geleden ooit eens meebesteld bij Simon says stamp maar misschien kun je het hier in Nederland ook ergens krijgen.
Je kaartje is in ieder geval prachtig geworden! In het echt waarschijnlijk helemaal als het licht er op valt. Bedankt voor het meedoen met onze liftchallenge.
Rhodé zei…
Leuk kaartje! En gelukkig had je toch nog spulletjes om mee te kunnen doen met de challenge. Die tekst is ook erg leuk;)
Marjan zei…
Prachtig is je liftkaart, Danielle! Mooi die glans en de grote tekst met de enamel dots die alles samenbrengen. Dank je wel voor het meedoen!
Dat Inka spul koop ik niet meer, echt zo snel uitgedroogd! Ik lees bij Nicole van Press and Seal, je kunt het hier wel krijgen in een online zaak voor expats. Maar zou het niet ook lekken met keukenfolie, vraag ik me af...
Wowww Daniëlle,

Wat een gave uitwerking van de lift, lief en stoer tegelijk.
Zonde hé dat sommige spulletjes uitgedroogd zijn voor wij
ze daadwerkelijk goed gebruikt hebt

Mag mijn gliding wax ook wel checken...

Groetnis fan Ina
Je@net zei…
Wat een pracht van een kaart is dit!
Cornelie zei…
Ja, je betaald een godsvermogen voor die potjes. Ik had precies hetzelfde. eigelijk belachelijk, maar ja!
De pasta van Heidi Swapp is te gek. Heb ik ook een kleur van. Zo smooth!
Geeft ook een mooi effect op je kaart, mooi overloop van de kleurtjes. Tof gedaan, dank je wel weer voor het meedoen!
Femminde zei…
Wat een toffe kaart is dit geworden Daniëlle!! Zo mooi dit structuur.
Wel jammer dat je zoveel potjes weg moest gooien. (zal hier ook nog wel wat opgedroogd zijn..)
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Je@net zei…
Wauw....wat een mooie kaart heb je gemaakt!