Doorgaan naar hoofdcontent

Gastdesigner Dutch Card Lovers

 Vandaag een kaartje dat ik heb gemaakt omdat ik gastdesigner mag zijn bij het Dutch Card Lovers blog, super leuk!

De nieuwe challenge start vandaag, en de uitdaging is: maak een kaart waarbij op de achtergrond het Bokeh effect zichtbaar is. Op het blog vind je meer uitleg en mooie inspirerende voorbeelden van het design team. 

Dit is mijn kaart:


Ik ben gegaan voor een slimline kaart. Ik heb drie kleuren distress oxide gebruikt. Ik maakte zelf een stencil met verschillende maten cirkel stanzen. Met witte inkt en dit stencil maakte ik het Bokeh effect. Een grote tekst en wat enamel dots en mijn kaart was klaar. 

Ik vond het een erg leuke uitdaging en hoop dat jullie mee doen! Je hebt de tijd tot 4 juni. 



Reacties

Marjan zei…
Ik had voorkennis van jouw kaart, dus je weet al dat het een heel mooie uitwerking van onze challenge vind! Leuk dat je ook zelf een stencil maakte ervoor!
Je@net zei…
Wauw....wat is dit een mooie kaart geworden!
Marjolein zei…
Wat een mooie kaart! Gave kleuren en superleuk dat Bokeh-effect. Ik ga er zeker ook mee aan de slag. Groetjes! Marjolein
Kaartenkraam zei…
Prachtig gedaan! Mooie kleuren en wat een schitterende tekst stempel!

groetjes van Ank
Rhodé zei…
Dat heb je leuk gedaan! Niet te druk, een hele mooie uitstraling heeft je kaart.
Geweldig kaartje Danielle! Je bent ook voor vlinders gegaan zie ik. Je bokeh in de achtergrond is prachtig gelukt en de enamel dots zijn een perfecte toevoeging. Heel mooi!!
Ellen zei…
Je hebt echt een heel geslaagde kaart met de Bokeh-techniek gemaakt voor het DT van DCL Danielle ! Leuk om te lezen dat je zelf het stencil hebt gemaakt. Super bedankt voor je bijdrage. Groetjes Ellen
Diny zei…
Wat ontzettend leuk gedaan Danielle.
Hele mooie kleuren heb je gebruikt!
Groetjes Diny
GerJanneke zei…
Heel mooi voorbeeld als gastdesigner heb je gemaakt. Deze kleurencombi vind ik altijd zo heerlijk zomers! Ik reageer met mijn DT account, want op een of andere manier vond de robot me weer...