Doorgaan naar hoofdcontent

Op het nippertje in de lift!

 Het Liftchallenge blog bestaat tien jaar! Daarom werd er een heel leuke jubileum challenge bedacht. Je mag zelf een kaartje uitzoeken dat je gaat liften. Ik zag op Instagram een heel leuk setje kaarten voorbij komen. Ik heb de techniek gelift, strookjes gebruikt om de letters in te leggen. 

Dit is mijn kaart:

En deze kaarten hebben mij geïnspireerd:


Dit is de link naar het Instagram bericht van Amy Copeland waar ik de kaarten heb gezien: klik

Dames van het Liftchallenge blog, bedankt voor alle jaren met leuke uitdagingen! Ik hoop nog lang mee te kunnen doen! Gefeliciteerd met jullie jubileum. 

Challenge: liftchallenge blog - jubileum challenge

Reacties

Rhodé zei…
Ik was al benieuwd wat jij gemaakt had. Leuk met al die strookjes! Waarschijnlijk wel een klus om alles netjes en passend te krijgen. Maar heel tof gedaan!
Marjan zei…
Leuke liftkaartjes! Heel gaaf ook jouw eigenlift met de leuke letters en de grappige vogeltjes! Mooi detail dat paneeltje met afgeronde hoeken. Fijn dat je meedoet met de jubileum Liftchallenge, Danielle!
Diny zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Diny zei…
nog een keertje proberen!
Wat een super leuke (nipper) liftkaart heb je gemaakt Danielle!
Groetjes Diny
Wat is hij leuk Danielle! Ik ben blij dat het nog gelukt is om mee te doen. Deze techniek is echt heel leuk en maken je kerstkaartje extra bijzonder. Ik heb het ook wel eens gedaan en weet dat het best nog wel een klusje was, vooral als je vooraf niet alle reepjes heel goed vast plakt... Dankjewel voor je bijdrage aan onze jubileum liftchallenge.
Marjolein zei…
Wat een leukerd! Veel werk, maar met geweldig resultaat!
Groetjes Marjolein
GerJanne zei…
Heel leuke techniek! Lang geleden ook wel eens gedaan en net wat Nicole schrijft, dat klopt helemaal.
Fijn dat je niet net te laat was...hoewel je kaart natuurlijk dan ook heel mooi blijft.
Cornelie zei…
Hé Danielle, ik wachtte al een beetje op jouw inzending, leuk! Wat een werk heb je daar aan gehad zeg! Maar erg leuk met je eigen inbreng. De liftkaarten zijn ook tof!
Heel erg leuk dat je ook meedoet met onze jubileum challenge!! Dank je wel.
OMG Daniëlle,

Wat is dit gaaf, zal een heel werkje zijn geweest maar wat een resultaat.

Ik blijf er naar kijken....😍😍

Groetnis fan Ina