Doorgaan naar hoofdcontent

Gastdesigner liftchallenge

 Vandaag start een nieuwe challenge op het Liftchallenge blog. Vandaag mag ik gastdesigner zijn, erg leuk! De challenge is deze keer om onderstaande kaart zo goed mogelijk te liften. Je hoeft niet persé bloemen te gebruiken, het gaat om de lay-out. De liftkaart is van Jodi Collins.


Ik heb de kaart vrij letterlijk gelift. Ik koos voor een herfstversie met blaadjes en herfstkleuren.


De kaart gaat naar onze buurvrouw, die voor de tweede keer in een jaar een heup heeft gebroken.... Die verdient dus zeker een kaartje! Kijken jullie mee op het Liftchallenge blog wat de dames van het lift team gemaakt hebben ter inspiratie? En dan meedoen natuurlijk!! Dat kan tot vrijdag 3 december 18.00 uur! 





Reacties

Marjan zei…
Mooie lift Danielle, erg leuk met dat ruitjespapier en de gave blaadjes, een een warme en ook moderne uitstraling heeft jouw kaart! Dank je wel voor je mooie bijdrage!
Marjolein zei…
Dat is een leuke liftkaart! Daar ga ik vast ook een kaartje of wat voor maken :) Dank je wel voor de mooie verjaardagskaart die ik van je heb gekregen! Hij staat mooi in de boekenkast te pronken. Groetjes Marjolein
Rhodé zei…
Leuk dat je er een herfstkaartje van gemaakt hebt. Heerlijk, hè, die herfstkleuren?! Wat sneu dat de buurvrouw 2x haar heup heeft gebroken. Pittig, hoor.
GerJanne zei…
Het is een heel mooie uitwerking van de liftchallenge..De herfstkleuren zijn altijd warm. En dat verdient je buurvrouw zeker! Mooi voorbeeld als gastdesigner!
Mieke zei…
Hele mooie liftkaart! Herfst en herfstkleuren zijn altijd zo mooi! Zo erg voor je buurvrouw, ze zal je kaartje zeker weten te waarderen!
Leuk dat je gast-designer mocht zijn Daniëlle en ik vind jouw herfst variant heel mooi geworden. Mooie warme kleuren. Oef wat een pech voor je buurvrouw, dan is een kaart wel leuk inderdaad.
Lieve groetjes Miranda
Cornelie zei…
Hé Danielle, wat een mooi voorbeeld heb je gemaakt voor onze Liftchallenge!
Tof met de dwarrelende blaadjes! Leuk in herfststijl, ik was al in winterse sferen ;-))
Wat sneu voor je buurvrouw zeg! Lief dat je een kaartje voor haar hebt gemaakt, dat is dan ook het minste wat je kunt doen toch?!
Bedankt voor het voorbeeld!
Wat leuk dat je gastdesigner bij ons bent Danielle. Je kaart is prachtig. Ik houd van die warme herfstkleuren in combinatie met kraft. Het heeft altijd iets knussigs vind ik.. Je buurvrouw was vast ook heel blij met dit lieve kaartje.