Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #30

 December, de eerste vrijdag. Een swap berichtje van Rhodé en mij met als opdracht “een kaartje voor een jongen/man”. 

Dat vind ik altijd lastig. Er mag niet teveel op vind mijn eigen man. Dus maakte ik een CAS kaart. Ik heb mezelf op black Friday getrakteerd op een hot foil apparaat. Dat wilde ik al heel lang hebben. Nu kregen we een extraatje op het werk. En ik had verjaardagsgeld. Dus kon ik meteen wat platen en kleurtjes folie aanschaffen. Ik wilde het heel subtiel ook op deze kaart gebruiken. Maar wat lastig op de foto te zetten….. in het echt glanst het super mooi!


Rhodé heeft al super leuke creaties gemaakt met het pakket, ik ben benieuwd wat ze nu weer heeft bedacht! Kijken jullie mee? 

Reacties

Marjolein zei…
Mooie kaart zeg! En wat leuk een hot foil apparaat; ben benieuwd naar wat je er nog meer mee gaat maken, superleuk!
Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Danielle!
GerJanne zei…
ZO leuk als je echt een mooie bestemming heb voor verjaardagsgeld. Ik heb ook best veel geld gekregen voor de hobby, dus nu bedenken wat ik ga aanschaffen. Een gelliplate staat op mijn lijstje..Maar jouw mannen/jongenskaart is heel leuk. Inderdaad niet teveel poespas, vind ik vaak ook, hangt wel af van de man natuurlijk. Inderdaad jammer dat het glimmende niet op de foto te zien is, maar ik kan het er zeker bij fantaseren. En dan moet het wel een heel sjieke uitstraling hebben. Nu naar Rhode!
Rhodé zei…
Ik zie het wel een beetje op je foto, de foil. Geeft echt iets moois aan je kaart. Zo grappig dat we dezelfde kleurtjes uitgekozen hebben voor de mannenkaart. Jouw versie onthoud ik. Op deze manier heb je vrij snel een mooie mannenkaart. Prachtig!
Marjan zei…
Ha leuk, ook aan het foilen, leuk is het hè? maar inderdaad wel moeilijk vast te leggen op de foto, hoewel ik het me wel kan indenken, hoor. Heel gaaf kaartje en zeker niet teveel erop!
Het foiling detail is prachtig! Juist op een CAS kaartje komen dit soort subtiele details extra tot hun recht. Ik houd daar wel van. Ook de streepjes vind ik mooi bedacht in combinatie met de kaarsjes. Zeer geslaagd mannenkaartje!