Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Thursday met Rhodé

 Deze keer geen Swap Friday, maar Swap Thursday. Met het leuke pakket van Rhodè maken we deze keer een kaart met een gezellig kerst tafereeltje erop. De leuke afdrukjes heb ik gekleurd en ik kon niet kiezen welke ik wilde gebruiken vandaag. Dus werd het een slimline kaartje met gewoon alles erop :-) 

Ik voegde nog een muisje uit een andere set eraan toe, die paste er nog zo mooi bij. Wat stickles voor een extra feestelijk gevoel en mijn kaartje was klaar!


Dit is het leuke pakketje dat Rhodé stuurde:


Nog genoeg plaatjes voor nog meer kaartjes!

Ik krijg vast weer erg leuke inspiratie van Rhodé, kijken jullie mee?


Reacties

GerJanne zei…
Hoi Danielle,
wat een enige slimline. Jullie hebben allebei voor een slimline gekozen zonder dat je het van elkaar wist. Kon zo een duo zijn, echt heel leuk! Mooi pakket had Rhode samengesteld. Daar komen vast een boel leuke kaartjes van!
Cornelie zei…
Leuk pakket en deze stempelset is zo schattig!
Leuk dat jullie beide een slimline hebben gemaakt, maar daar leent zo'n set zich ook goed voor. Erg mooi kaartje geworden!