Doorgaan naar hoofdcontent

Stempel op reis: Altenew Simple Flowers

 Vandaag een stempel op reis bericht met leuk nieuws. Jolanda heeft de vorige keer voor het laatst mee gedaan aan het stempel op reis avontuur, maar nu hebben we twee nieuwe stempel op reis maatjes erbij! Wat gezellig! Gerjon en Rhodé behoren voortaan tot de tussenstops van de stempels op reis. 

De aftrap voor hun is een leuke stempelset van Ellen, Simple flowers van Altenew.


Hoewel ik de set super leuk vind, heb ik toch even zitten stoeien om er een kaartje mee te maken. Uiteindelijk is het dit, eigenlijk heel simpele, kaartje geworden:


Gelukkig is het weekend, want er zijn heel wat berichten te bekijken ;-) Kijk je mee??

Ellen

Mariken

Nicole

Gerjon

Rhodé


Reacties

Je@net zei…
Wat een super mooi en fleurig kaartje heb je zo gemaakt!
Sarah zei…
Het werd een super leuke kaart. X
Prachtig Danielle!! Volgens mij hebben we allemaal roze gebruikt in onze kaarten ;-) Het frame is er ook heel mooi bij. Gaaf gedaan!!
Ellen zei…
Met simple flower maak je natuurlijk een simpel kaartje! Dat je daar nou zo lang over hebt na moeten denken ;-) Hahaha, ik snap het helemaal hoor! Maar jouw denkwerk heeft wel iets moois opgeleverd! Toffe kaart in mooie kleuren!
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
wat een leuke kaart is het! De stempelset is zo gaaf. Je bent nu de derde en alle drie al zo verschillend. Het is altijd weer verrassend wat je te zien krijgt.
Mooie kleurtjes heb je gekozen. Ik was zo druk het weekend, dat ik geen tijd had om te kijken, maar vandaag ben ik vrij, dus dat komt goed uit!
Marjan zei…
Ik had deze gezien op Instagram en ook de kaartjes van de anderen. Jouw versie is echt heel erg gaaf, Danielle!