Doorgaan naar hoofdcontent

Herfst in de lift

 Weer een erg leuke liftchallenge deze keer! Een stempel herhaaldelijk afdrukken en "inkleuren" met een andere stempel, zie voor uitleg en voorbeelden het Liftchallenge blog. Ik ging aan de gang met blaadjes van Stampin'Up voor het inkleuren. Deze stempelde ik eerst in verschillende kleuren. Omdat de gebruikte randstempel van Reverse Confetti wel een clearstempel is, en de invulstempels van rood rubber, koos ik voor deze volgorde. Het zijn dus blaadjes van twee verschillende merken, die eigenlijk best goed pasten voor dit doel. Nu ik de kaart plaats, zie ik dat ik nog een blad ben vergeten te stempelen met de randstempel (de rode boven in), dat ga ik dus nog doen.....


Ik koos voor een kraft basis en bruine inkt, voor het echte herfstgevoel. Ik vond de kaart een beetje kaal, dus heb ik nog opgevuld met kleine blaadjes en eikeltjes. De tekst vond ik er wel leuk bij, zo is de kaart ook nog voor verschillende doeleinden te gebruiken.

Challenge: Liftchallenge - Challenge #173

Reacties

Marjan zei…
Mooi, Danielle! Je liftkaart heeft een beetje rustiek uitstraling die qua sfeer heel goed past bij de herfst! Gaaf deze tinten op kraft, een mooie lift! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge.
Je@net zei…
Wat een mooie herfstkaart heb je ervan gemaakt!
een prachtige lift kaart, mooie kleuren bij elkaar.
groetjes Alma
Marjolein zei…
Dat is een hele mooie kaart! Leuke lift in warme tinten. Groeten Marjolein
!neke zei…
Heel mooi deze lift !!!!
Groeten Ineke
GerJanne zei…
Heel leuke herfstkaart heb je gemaakt. Echt een warme uitstraling heeft je kaart. En dat is natuurlijk ook zo met de herfstkleuren... Die stempel is natuurlijk ook heel handig voor deze uitdaging
Diny zei…
Prachtige lift heb je gemaakt Danielle...mooie kleuren ook!
Groetjes Diny
Wat een super leuk herfstkaartje heb je gemaakt!

Liefs, Merit en Annemarie
Heel leuk gelift Danielle! De herfstkleurtjes en het craft papier past goed bij elkaar en geven dat echte herfst sfeertje. Ook de twee stempeltjes zijn goed uitgekozen. Dankjewel voor je bijdrage aan de Lift challenge.
Cornelie zei…
Hartstikke mooi op het Kraft. Helemaal in combinatie met de kleuren. Mooie lift Danielle, hartstikke leuk dat je weer meedoet!