Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Saturday met Rhodé

 Ik heb heel lief aan Rhodé gevraagd of we dit bericht op zaterdag konden plaatsen in plaats van vrijdag. Mijn kaart was nog niet klaar…. Drukke weken op het werk maar ook thuis waardoor het knutselen er niet echt van komt. Maar gisteravond was ik alleen thuis en heb ik me opgesloten in mijn hobbykamer ;-)

Ik had als opdracht bedacht een kaartje in zwart, wit en roze. Bloemetjes gestanst en toen…. wist ik het niet. Teksten erbij gepakt en uiteindelijk een kaartje gemaakt waar ik niet 100% blij mee was. Dat heb je soms. Maar goed, dit is het geworden:


Ik denk dat Rhodé er weer iets moois van heeft gemaakt, kijk je mee?  

Reacties

Rhodé zei…
Ik vind je kaart prachtig! Maar ik snap je gevoel wel. Zeker als het last minuten moet. Dan lijkt de inspiratie soms ver te zoeken. Zonder druk werkt toch het fijnst. Hopelijk is je weekend wat rustiger. Fijn weekend!
Marjan zei…
Ja, een heel mooie kaart, dat zwart van de tekst geeft pit! Maar net als Rhodé snap ik ook je gevoel er wel bij. Geniet maar van je weekend!
Je@net zei…
Ik vind het een pracht van een kaart geworden!
ik vind de kaart heel mooi hoor!
groetjes Alma