Doorgaan naar hoofdcontent

Stempel op reis: Simon Says Stamp Critter Crowd

 Yes! Er ging weer een super leuke stempelset op reis. Een set van Simon Says Stamp, Critter Crowd. Ik maakte binnen de kortste keren drie leuke kaarten met deze set van Nicole!

Kaartje nummer èèn lag een beetje voor de hand:


Kaartje nummer twee is hier een variant op, met de andere tekst:


En toen wilde ik nog iets heel anders maken, dat werd dit kaartje:


De tekst is van de stempel op reis set, het beertje voegde ik zelf toe. Natuurlijk ben ik weer heel benieuwd naar mijn mede reizigers, kijk je mee:

Nicole 

Ellen

Mariken

Rhodé

Gerjon 


Reacties

Ellen zei…
Drie kaartjes?! Ja zeg, drie kaartjes! En wat zijn ze leuk! De voor de hand liggende, maar ook jouw 'probeersel'. Hele gave serie!
Rhodé zei…
Inderdaad een hele leuke serie! Zeker ook je minder voor de hand liggende variant. Leuk om te zien wat je allemaal met deze set kunt doen!
GerJanne zei…
Oh wat een leuke kaartjes zijn het! Je bent helemaal los gegaan met deze set. Ze zijn stuk voor stuk heel lief. De laatste is ook zo gaaf!
Sarah zei…
Ook geweldig! Zeker het extraatje! Knap x
Kekke Kaarten zei…
Aaah hier zie ik ook de andere kaartjes die je met de set gemaakt hebt! En 3 nog wel. Jij bent lekker bezig geweest. Ik zou niet kunnen kiezen, ze zijn werkelijk alledrie top Daniiëlle!
Groetjes, Gerjon
Diny zei…
Wat heb je een leuke serie gemaakt Danielle!
Groetjes Diny
erg leuke serie,
gr alma