Doorgaan naar hoofdcontent

Vogels in de lift

 Voor volgende week eindelijk mijn vakantie begint, heb ik nog een drukke week voor de boeg. Daarom wilde ik ook afgelopen weekend mijn kaartje voor de Liftchallenge af hebben. De bedoeling is om een tentkaart te maken. Ik ben een beetje van de opdracht afgeweken, ik heb een ander model tentkaart gemaakt. Misschien word ik wel gediskwalificeerd maar ach, ik ben blij met mijn kaart, de eerste kerstkaart van het jaar!!



Mijn eerste kaart met de winter release van Lawn Fawn. Ik vind het huisje en de vogeltjes zo leuk, ik wist meteen dat die op mijn kaart moesten. Ik heb een soort doorkijk bos gemaakt door nog een extra laagje in de tent te maken. Dat effect vond ik mooi, maar kan me voorstellen dat het voor de challenge niet mag ;-) 

Challenge: Liftchallenge #184 - maak een tentkaart

Reacties

Je@net zei…
Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Danielle. Erg mooi tafereeltje!
GerJanne zei…
Ik vind hem heel erg leuk! En dat doorkijkje is toch okee? Nou ja, je hoort het vanzelf, maar volgens mij zijn ze heel flexibel bij de Liftchallenge.
Sterkte en succes deze week. Inderdaad laat vakantie, dan zul je er wel aan toe zijn ook!
Marjan zei…
Ik vind je tentkaart prachtig! Het is een tentkaart, dus al heeft het een extra laag....het blijft wel een tentkaart 🙂 Heel veel op te zien! Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge en sterkte met de drukte. Fijn ... vakantie in het vooruitzicht!
Wouw, wat een toffe tentkaart! De bomen in de achtergrond, als doorkijkje en een extra laag zorgen voor zoveel diepte. Ik kan hiernaar blijven kijken! Het is echt een beauty geworden!! Dankjewel voor het meedoen en geniet van je vakantie!
Cornelie zei…
Ik heb een extra laagje met sheet gemaakt....
Prachtige kaart juist Danielle! Echt een plaatje!! Zo mooi die diepte. Ik word juist alleen maar blij van de creativiteit. Dankjewel voor dezce mooie bijdrage!
Rhodé zei…
Ik vind hem prachtig! Ik denk wel dat je behoorlijke kans hebt om te winnen. Zo mooi!
nicolevb zei…
wat een mooie tentkaart
En die laag ertussen geeft juist extra diepte erg gaaf
ik vond hem prachtig