Doorgaan naar hoofdcontent

Swapfriday met Rhodé in de lift

Mijn berichtje is laat vandaag op swap Friday. Maar het kwam er niet van om het voor te programmeren, dus beter laat dan nooit dan maar. 

Voor onze tweede swap Friday koos ik als opdracht “build a snowman”. Appeltje eitje met de stempeltjes van Hello Bluebird. Ik bedacht hoe leuk het zou zijn om dit kaartje voor de liftchallenge te maken. Daar vond ik deze stempeltjes wel erg leuk voor!



Op de voorkant het leuke kader van Lawn Fawn. Van het sneeuwvlok papier deed ik ook een vel in het pakket. In het echt glinstert het heel mooi, maar niet tè! 
Ik heb het kaartje van Rhodé al gezien vandaag, erg leuk weer! Kijken jullie ook? Klik!


Reacties

Kaartenkraam zei…
Superleuke kaart, het papier is prachtig en de figuurtjes komen er heel mooi op uit.

groetjes van Ank
Rhodé zei…
Ik had jouw kaartje natuurlijk al lang en breed gespot op Insta. Leuk hoe je het papier gebruikt hebt op je kaart! En aan de binnenkant is de sneeuwpop echt in opbouw. Fijn weekend!
Marjan zei…
Ook gezien op Insta en heel erg leuk, Danielle! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge en een goed weekend! Eens met Rhodé over het papier!
Ilonka zei…
Wat een prachtige kaart.
Groetjes Ilonka
Femminde zei…
Wat mooi geworden!! Ook tof die binnenkant.
Fijne week
Groeten van Femminde
nicolevb zei…
mooie kaart en leuk dat het een verhaaltje vertelt op de pop-up gedeelte
Cornelie zei…
Nou, daar is ze dan eindleijk hoor! ;-) Ik had je kaart natuurlijk al op IG bewonderd, maar natuurlijk kom ik ook nog even op je blog! De stempeltjes van HB zijn zó schattig. Té leuk dit merk. Je kaartje is supermooi geworden, heel mooi, alles bij elkaar gezocht! lekker bezig Danielle! Bedankt voor je mooie inzending voor de Liftchallenge!
Oh Daan, dit is ook weer zo een leukerd! Ik had hem nog niet op insta gezien dus ben blij verrast! Snoezig tafereeltje aan de binnenkant. Ben benieuwd of we dit jaar nog echte sneeuw gaan zien! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!