Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #54

 Het is december…. De laatste maand van het jaar en dus laten we vandaag ons laatste kaartje zien met het pakket voor kwartaal vier! Ik heb inmiddels het nieuwe pakket al mogen ontvangen en dat is weer een heel leuke!

Maar eerst de kaart van vandaag, met het thema “Let it snow”. Ik gebruikte de grote tekst uit het pakketje gecombineerd met een sneeuw achtergrond. Deze keer gecombineerd met leuke muisjes van Lawn Fawn.  


Kijk je mee of het ook sneeuwt bij Rhodé?


Reacties

oh wat een schattig kaartje, leuk gedaan met deze grote tekst.
gr Alma
Rhodé zei…
Haha, bij mij sneeuwt het dus ook. De afdrukjes vind ik zo leuk dat ik die natuurlijk weer gebruikt heb. Leuk dat je op de sneeuwsterren nog kleine sneeuwsterren hebt geplakt.
Marjan zei…
Superleuk met die grote tekst en de leuke sneeuwpopmuis! De kleine sterretjes maken het af!
Nelleke zei…
Wat maak je toch mooie kaarten! Deze is gaaf maar ook de kaart die afgelopen vrijdag in de bus lag. Heel erg bedankt, ik geniet ervan. Groetjes Nelleke