Doorgaan naar hoofdcontent

Aardbeien in de lift

 Nu eens een keer echt ruim op tijd voor de liftchallenge! De opdracht is deze keer een trellis kaart. Heel vaak heb ik meteen een idee in mijn hoofd. En nu ook maar snel uitgevoerd :-)




Ik was er zelf helemaal blij mee, dat heb je soms. Vaak is het idee in mijn hoofd leuker dan dat het wordt maar deze keer was ik zelf aangenaam verrast haha….

Op de achterkant nog een aardbeitje en een muisje dat ik over had. 


Ga snel kijken op het liftchallenge blog en doe ook mee met de leuke challenge. Er staat meer uitleg en ook mooie voorbeelden van het Liftchallenge team en de gastdesigner! 

Challenge: Liftchallenge challenge #186 - trellis kaart 

Reacties

Je@net zei…
Wauw, dit is echt een super gave kaart geworden, Danielle!
GerJanne zei…
Oh wat een leukerd! Ik moet meteen denken aan een mop uit mijn lagere schooltijd, hahahaha, dank je wel!
Nancy zei…
Hey Danielle,
Oh, wat is die leuk gevonden en gemaakt. Zag het modelletje al eerder passeren en dit is wel een hele leuke uitvoering!
Liefs,
Nancy
Rhodé zei…
Oh wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de Liftchallenge! De aardbeitjes die zo langs het hek groeien: het is net echt. De tekst past er goed bij. Van deze kaart krijg je vanzelf een smile op je gezicht!
GEWELDIG!!! wat een super leuke kaart.
Liefs Annemarie en Merit
Marjan zei…
Zéker mooi op tijd! En je weet al dat ik hem superleuk vindt! Fijn dat je weer meedoet, Danielle!
Hermien zei…
Mooi kaartje, lekker fris en fruitig.

groetjes Hermien
Ik ben dol op aardbeien dus dit is een kaartje naar mijn hart! Superleuk!! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!