Doorgaan naar hoofdcontent

Stempel op reis Simon Says Stamp Butterfly Dreams

 Het was de eer aan mij om een stempelset rond te sturen. Ik koos een set van Simon Says Stamp met vlinders. Vlinders op een kaartje is altijd goed vind ik! 


Ik maakte een tunnelcard met de set. De voorkant lijkt een normale kaart maar als je hem opendoet krijg je een extra laagje te zien. Zo kon ik lekker veel vlinders kwijt. 



En nu ga ik snel kijken naar de kaartjes van mijn stempel op reis collega’s!

Ellen

Gerjon

Mariken 

Rhodé 

Reacties

Rhodé zei…
Bewerkelijk, zo'n kaart. Maar dat maakt het wel extra speciaal! Heel mooi met die lagen aan de binnenkant. Echt een verrassing!
GerJanne zei…
Oh heel gaaf!! De tunnelkaart is voor de ontvanger extra leuk! Ik heb het weleens geprobeerd, maar de beschrijving was blijkbaar best ingewikkeld, want ik kreeg het niet helemaal goed.
Mooie kleuren heb je gekozen voor de vlinders!