Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #62

Het is alweer augustus en tijd voor het tweede swap bericht met het leuke pakketje van Rhodé. Het nieuwe pakketje is in de maak en zal Rhodé traditiegetrouw op haar verjaardag uit mogen pakken :-)

Maar nu eerst ons augustus berichtje! We gingen aan de slag met kleurenchallenge #30 van MFT. Eigenlijk erg leuk om er weer eens zo’n kleurenpalet bij te pakken ter inspiratie. Ik sneed reepjes van het papier uit het pakketje in verschillende breedtes. Natuurlijk mocht zo’n leuk konijntje niet ontbreken op mijn kaartje. 


Rhodé heeft vast ook weer een toppertje gemaakt, ik ga kijken!! 

Reacties

Rhodé zei…
Zo leuk hoe jij het papier er ook bij gebruikt hebt. Ik denk dat ik een soort error in m'n hoofd had. Dat papier was ik helemaal vergeten. Gelukkig hebben we nog 1 swap te gaan, dus dan kan ik lekker de andere spullen erbij gaan gebruiken.
GerJanne zei…
Heel gaaf kaartje met dat konijntje. De kleuren vind ik ook heel mooi. Wat leuk dat jullie elkaar blijven uitdagen en dat Rhode op haar verjaardag iets leuks krijgt....