Doorgaan naar hoofdcontent

Nieuwe liftchallenge

Als winnares van de vorige liftchallenge, mag ik deze keer een inspiratiekaartje voor de nieuwe challenge laten zien. En die challenge is weer erg leuk! Namelijk:
"Maak een kaart met bloemen of andere afbeeldingen die je hebt gemaakt m.b.v. vellum, Watermark ink en embossingpoeder. 
Verder is het ontwerp helemaal aan jou"
Dit is de bijbehorende kaart van Pam Staples die als inspiratie dient:


Dit is mijn kaart geworden:


Heel anders, een vrij neutrale kaart qua kleur. Ik heb de bloemen wit gelaten. Het papier is van MFT waaruit ik een cirkel heb gestanst. De bloemen zijn van Concord &9th. De leuke groetjes tekst is ook van vellum, de tekst is wit geëmbosst net als de bloemen. Ik heb stipjes gezet met een Sharpie. 

Ik ben erg benieuwd naar de kaarten van Cornelie en Marjan, kijken jullie mee? Dan krijg je vast voldoende inspiratie om ook mee te doen met deze altijd leuke challenge!!


 

Reacties

Je@net zei…
Super mooie kaart geworden, Danielle!
Diny zei…
Wow......wat een schitterend kaartje Danielle!
Groetjes Diny
!neke zei…
Super mooi Daniëlle !
Groeten Ineke
Marjan zei…
Heel mooi vind ik je kaart! De neutrale tinten laten het wit prachtig uitkomen en de streepjes en stipjes zorgen voor een vrolijke noot. Leuk dat je onze GDT bent!
Ellen zei…
Ik dacht al, die is er snel bij met een kaartje voor de Liftchallenge! Maar je bent gastdesigner, wat gaaf! Prachtig kaartje heb je gemaakt. Mooi dat je voor deze neutrale tinten hebt gekozen. Geeft de kaart een rustige, chique uitstraling.
Marfien zei…
Nog al zo'n mooi kaartje, leuk effect stempelen en embossen op vellum, maakt het geheel bijzonder
Maria V zei…
Prachtig zoals iedereen zijn eigen inbreng maakt. Allen verschillend en die van jou is een plaatje. Mooi van kleur.
Gefeliciteerd met je GDT, snap best waarom ;)
Anneke. zei…
Prachtig deze kaart in neutrale kleuren!
Groetjes Anneke
Larissa zei…
Ik vind hem mooi!
Mooie, neutrale kleuren. Meer heeft ie echt niet nodig!
Joke de Wit zei…
Prachtig Daantje.Gr.Joke
Prachtige lift Daan! Helemaal in jou stijl. De stipjes maken het helemaal af!!
Rosina zei…
Heeeeel mooi is je liftkaartje geworden Daniëlle..wat heb je die bloemen mooi gemaakt van vellum
en ook moet ik jou heel hartelijk bedanken voor de prachtige kaart die vandaag van je gekregen heb...ik ben daar zo blij mee...heel lief van je zeker ook met die bemoedigde woordjes erin ...het beurt me steeds weer op...het gaat langzaamaan de goede kant op...
alleen nu komt er ook weer best veel visite..en dan gaat het kaartjes maken ook weer niet...wat ik best jammer vind..

groetjes
Rosina
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
Wat grappig dat je net als Marjan voor de neutrale kleuren hebt gekozen. Zo'n mooi effect heeft dat. Het vellum heb je ook op een heel leuke manier gebruikt.
Ik ga mijn hoofd er weer over breken....altijd leuk!
GerJanne
Rhodé zei…
Leuk dat jij het heel anders hebt gedaan dan het voorbeeld. Heel leuk zo!
Kaartenkraam zei…
Op deze manier kan het ook en is net zo effectvol, erg mooi gedaan!

groetjes van Ank
schitterende kaartjes. heb zelf nog niet vaak op vellum gestempeld.
Stella zei…
Door de kleuren het deze kaart iets moderns. De elegante bloemen passen er perfect bij. Wat een prachtige combi!Zo eluk om te zien dat je GD bent; dat verdien je zo want je hebt talent!
XX
Cornelie zei…
Hoi Danielle, hier was ik dan ook eindelijk met een reactie. Nog niet zo lang terug van vakantie en ik ben alles weer een beetje aan het oppakken.
Dank je wel voor je voorbeeld voor deze challenge. Onwijs mooi gedaan en leuk dat jij ook voor deze kleurencombi hebt gekozen. Erg mooi, lekker strak.
Ik ben het met Stella eens, je hebt een mooie stijl van kaarten maken!
Groetjes!