Doorgaan naar hoofdcontent

Hello to the birthday chick!

Op de valreep een kaartje voor de challenge bij Crazy for Cas, gebruik een stencil. Ik wilde een kaartje maken voor Britt, die is woensdag jarig en vind het altijd erg leuk om post te krijgen. Een leuk kaartje voor een leuke chick :-)



De hello stans is van Altenew en kon ik niet weerstaan.... Hij is lekker groot en zo heb je  verder weinig nodig op een kaart. Een leuke achtergrond met een stencil en twee kleurtjes distress oxide, een paar lieve kuikentjes en een grappig tekstje erbij: het kaartje kan op de bus!




Reacties

Sarah zei…
Wat een leukerd!!
Alles goed met je en je schoonmoeder?
Mariken zei…
Wauw, wat een toffe kaart en inderdaad een hele gave stans! Heel erg leuk! Mijn kaartje is nog erger op de valreep dan die van jou!
wat is dit een leuke kaart geworden! ga ik ook eens doen met een stencil, ik heb er wel een paar liggen maar gebruik ze erg weinig.
Je@net zei…
Mooie kleurencombi en een erg leuke kaart, Danielle!
iejlze zei…
Dat is echt een leuke stans! En wat een prachtige achtergrond. Bedankt voor je deelname bij Crazy for Cas!
Hermien zei…
Leuk kaartje voor de jarige.

Groetjes Hermien
Rhodé zei…
Super, deze stans! En met de tekst en de kuikentjes heel leuk voor een verjaardag! Deze challenge was mij even ontschoten. Jij hebt er nog net op tijd aan gedacht. Een hele leuke kaart!
Sylvia zei…
Superleuke kaart,Danielle.Mooie achtergrond.

Groetjes,Sylvia.
GerJanne zei…
Heel mooi en leuk gedaan. Inderdaad een mooie stans en handig dat je kaart meteen voor een groot gedeelte gevuld is. De kleine kuikentjes en de tekst erbij is grappig!!
Jolanda zei…
Wat een gave kaart!
ik vermoed dat iedereen wel graag post krijgt, niet ? =)
een heel erg leuk kaartje is het geworden zo
grtjs,martina
x
Wat een gave kaart. Mooie kleuren, mooie layout, gaaf.