Doorgaan naar hoofdcontent

Een zonnig nieuw huis

Alweer een drukke week achter de rug.... Maandag na het werk nog een vergadering, dinsdag naar Jochem Myjer (LEUK!!) en woensdag naar de kapper maakte het een volle week. Maar nu lekker weekend!

Een neef van Vincent en zijn vriendin zijn verhuisd. Ik kreeg foto's van het nieuwe huis en zag allemaal vrolijk gele muren. Dat inspireerde tot het maken van een kaartje met zonnig geel! 

Het leuke papier van Stampin'Up dat zo doet denken aan de verfstrips, die ze ongetwijfeld gebruikt hebben om de mooiste kleuren uit te zoeken voor op de muur. Verder de altijd leuke Home stans, ooit nog uit een Idee&Post pakket. De huisjes zijn van Gummiapan.



Reacties

Je@net zei…
Leuke verhuiskaart is dit, Danielle!
Rhodé zei…
Jouw 'new home' kaart is ook erg leuk geworden, Daniëlle! Geniet van je weekend!
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
Ik heb ook iets van dat papier en wat heb je het leuk bedacht om het zo te gebruiken. Lekker zonnig inderdaad.
Leuk Jochem Myer en kapper. Stukje me- time door de week. En geniet vakje weekend.
Dank je voor het meedoen bij een Egel!
Hele leuke kaart Danielle! Jochem Meijer klinkt niet verkeerd, fijn weekeind!
Sylvia zei…
Superleuke en strakke verhuiskaart,Daniëlle.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.
Rosina zei…
een super leuke verhuiskaart Daniëlle

groetjes en een fijn weekend
Rosina
!neke zei…
Super leuke kaart !!!!!
Veel plezier bij Jochem !!!!
Sarah zei…
Leuke zonnige verhuiskaart x
Wat een zonnig kaartje, superleuk! Dat valt vast in de smaak! Wij kwamen Jochem Meijer ooit tegen op Texel waar hij met mijn Alex niet uitgepraat raakte over vissen. Niet helemaal mijn onderwerp maar het was toch wel gezellig!
Marjan zei…
Geweldige kaart, die zal zeker erg inde smaak vallen. Het kleurverloop doet me denken aan zo'n verfstrip uit de bouwmarkt en is dan ook meteen weer van toepassing op een nieuw huis :)
Hi Daniëlle, ik dacht inderdaad dat je kleurstalen had gebruikt voor deze zonnige kaart :). Erg leuk en toepasselijk met die leuke huisjes. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)