Doorgaan naar hoofdcontent

Pinspiratie

Een hele tijd geleden weer, mijn laatste berichtje. We hebben een geweldige vakantie gehad, we hebben enorm genoten in Andalusië. We zijn in Malaga, Granada, Cordoba, Sevilla en Ronda geweest. We hadden leuke B&B adresjes en in de steden hotels. Geweldig weer, heerlijk eten, veel gezien en gedaan, het was echt super! En nu alweer een week gewerkt, een druk avondprogramma gehad maar nu lekker weekend en niets op de planning, heerlijk!!

Wat een weertje vandaag.... Eindelijk tijd en zin om weer eens in mijn knutselkamertje te zitten! En een kaartje te maken voor de challenge bij Crazy for CAS, Pinterest inspired. Ik noem het altijd "Pinspiratie" :-) Heerlijk, rondkijken op Pinterest en zo op leuke ideeën voor kaartjes komen. Ik heb me laten inspireren door dit kaartje:



Het is een kaartje van Jodi Collins dat ze gemaakt heeft voor My Favorite Things. Ik heb deze woordstans gekocht bij de september release en bekijk dan altijd even de inspiratie van het MFT team, zo kwam ik bij dit kaartje op Pinterest terecht.

Dit is mijn versie:





Vrolijke regenboogkleurtjes, gemaakt met Distress Oxide inkten. De witte spetters zijn met de Distress Resist Spray gemaakt. Ik heb een beertje met tekst toegevoegd. Zo is het toch een beetje een "eigen" kaartje geworden.... De kleuren zijn in het echt zoveel mooier, dat is wel weer het jammere van dit donkere weer ;-)

Reacties

Hermien zei…
Prachtig kaartje

Groetjes Hermien
Je@net zei…
Fijn dat je zo genoten hebt van jullie vakantie, Danielle. En wat een leuke kaart heb je gemaakt!
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
Je vakantie klinkt heerlijk zeg! We waren ongeveer gelijk weg en nu allebei weer een week aan het werk. Went snel.... Je kaart is prachtig. Heel mooie kleuren ook al zijn ze in het echt nog mooier. Nu vind ik het al prachtig. En ja Pinspiratie, dat heb ik al wel vaker gelezen. Mijn kaartje komt binnenkort. Ik kijk echt nooit naar voorbeelden daar.Maar voor de challenge van CFC toch gedaan. En best handig heb ik gezien...maar ik ben altijd bang dat ik dan mijn eigen creativiteit kwijt raak.
Succes weer van de week!
iejlze zei…
Heel mooi gedaan met die resist spray. De kaart schittert! Bedankt voor je deelname bij Crazy for Cas.
wat een vrolijk leuk kaartje.
Wat een heerlijk vakantie zul jij hebben gehad.
liefs Annemarie en merit
Ellen zei…
Jullie vakantie klinkt perfect! Ik kom een heleboel namen van steden tegen waar ik ooit (lang geleden) zelf geweest ben. Leuk is dat. Hopelijk lukt het om het relaxte vakantiegevoel nog even vast te houden. De ervaring leert dat dat lastig is ;-) Je kaart is prachtig! Leuke toevoeging, dat kleine beertje. En natuurlijk supergaaf dat je meedoet aan onze challenge bij Crazy for CAS, dankjewel xxx
Diny zei…
Fijn dat je vakantie zo leuk was.
Je kaartje is ook prachtig!
Groetjes en geniet nog lekker na,
Diny
Sarah zei…
Prachtige kaart! Ik hou van de 🌈 en het lieve 🐻. X
Sarah zei…
Prachtige kaart! Ik hou van de 🌈 en het lieve 🐻. X
Marjan zei…
Klinkt goed, Danielle!! Wij hebben jaren geleden dezelfde steden bezocht op een rondreis door Zuid-Spanje. Geweldig allemaal, zoveel moois!! Onvergetelijk ook. Hebben jullie de witte dorpjes ook gedaan, behalve Ronda?
Je lift is echt supermooi, schitterende kleuren en verloop! Lief dat feestbeertje erop!
Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS challenge. Wat een leuk kaartje zeg. Het is altijd moeilijk om de kleuren goed op de foto te krijgen.
Het is maar goed dat ik niet de winnaar kies bij CFC, hahaha. Ik vind je kaartje eindeloos... Kan niet stuk voor mij met een regenboog.