Doorgaan naar hoofdcontent

Saar 6 jaar

Wat een prachtig weer is het! Ik heb vanochtend nog niet genoeg gedaan, dus ben nog even aan het huishouden maar dan mag ik nog even lekker met een boekje buiten genieten!! Het was op het werk een drukke week, die voorbij is gevlogen. Ook 's avonds het nodige op het programma, dus ik was gisteren echt toe aan mijn weekend toen ik om half zes naar huis ging :-) 

Voor de vandaag jarige Saar maakte ik dit kaartje, met vrolijke feestbeesten erop. De stempeltjes zijn van Hello Bluebird. Het witte papier heeft vrolijke zilveren "confetti".



Reacties

GerJanne zei…
Heel leuk met die vakjes! En de diertjes natuurlijk. Saar vindt het natuurlijk prachtig!
En geniet lekker van je weekend, na zo'n drukke werkweek. Lief dat je steeds informeert naar Matthijs.
Wat een super gaaf kaartje Danielle!
een grappig en lief kaartje
grtjs,martina
x
Jolanda zei…
Hij is leuk!!!!! Ik ben helemaal gek op dit leuke merk. Binnenkort op mijn blog een bericht met een project met de zelfde stempelset.
Wat een vrolijke gezellige kaart Danielle! En ja, dit weer is echt een cadeautje hè!!
Marjan zei…
Wat een lief en grappig kaartje, helemaal top voor een zes jarige! Geniet vandaag ook nog maar even van het mooie weer, heerlijk!
Sylvia zei…
Lieve kaart,Daniëlle.Schattige stempeltjes en een mooie stans.

Groetjes,Sylvia.
Mariken zei…
Oei, wat loop ik achter! Schattig kaartje is dit!
En ook mijn verjaardagspost, zo lief en leuk! Vanochtend bij het ontbijt geopend en voel me helemaal jarig! Dank je wel 😘