Doorgaan naar hoofdcontent

Sending birthday hugs

Weer een vol weekend achter de rug, maar wel leuk! Vrijdagavond lekker samen uit eten, ik had nog dinerbonnen liggen van mijn verjaardag vorig jaar en aangezien ik volgende maand alweer jarig ben, werd het tijd die te verzilveren :-) Zaterdag hadden we kraamfeest, ik heb heerlijk kunnen knuffelen met kleine Hein, wat een schatje!


En nu is het weekend alweer voorbij en begint een nieuwe week! De week begint mooi, want het is de verjaardag van Mariken vandaag. Natuurlijk stuurde ik een kaartje:



Met dit kaartje doe ik graag mee bij het 4 Season Challenge Blog, dieren op je kaart!

Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke kaart is dit, Danielle!
Diny zei…
Wat heb je een super leuk kaartje voor Mariken gemaakt Danielle.
Groetjes Diny
Fijn dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad Danielle. Af en toe het batterijtje opladen hè? Leuke kaart heb je voor Mariken gemaakt. Mét stippen en feestelijke olifantjes, die gaat zeker in de smaak vallen.
Lieve groetjes Miranda
Marjan zei…
Lekker zo'n gezellig weekend! Hadden wij ook met een jarige zoon. Gaaf kaartje voor Mariken, lekker vrolijk èn met beestjes, die zal ze top vinden!
Ellen zei…
Hahaha, herkenbaar van die cadeaubonnen die een soort van blijven liggen! Gezellig dat jullie samen uit eten zijn geweest. Dat zijn van die momenten waar je energie van krijgt. Dat kreeg je vast ook van het knuffelen met Hein ;-) Je kaartje voor Mariken is hartstikke leuk! Beestjes zijn precies in haar straatje. Nog één dagje en het is al weer weekend. Goed vooruitzicht!
Colien zei…
Hartstikke leuk verjaardagskaartje!
Bedankt voor nog een deelname op het 4 Season blog.
grtz. Colien