Doorgaan naar hoofdcontent

Ho Ho Ho!

Als jullie mij nu zagen zitten, zouden jullie kunnen lachen.... We zijn stukje bij beetje het huis aan het sausen en nu is de hal aan de beurt. Die is leeggeruimd en alles is op kantoor gestald. Ik zit op een bureaustoel met èèn bil, op een stapel jassen tegen een kastje aangedrukt.... Ik maak er een kort berichtje van want lekker zitten is anders ;-)

Bij Knutsels & Kadootjes wordt gevraagd om een kerstman op je kaart. Een tijdje geleden kocht ik de Ho Ho Ho stans van MFT. Later bedacht ik dat bij deze tekst het wel leuk zou zijn om een kerstman stempel te hebben. Die heb ik besteld en hij lag vanochtend in de brievenbus, net op tijd om nog een kaartje voor de challenge te maken :-)




Reacties

bij mij ook ho ho ho vandaag, totaal anders! Wat een mooie stans, en de kerstman past er perfect bij! Ik was ook bezig voor de challenge van K&K, zal dus niet op tijd af zijn... Jammer, maar we kunnen niet alles...
Fijn weekend, en succes met alle werken...
Nancy
Crealientje zei…
Leuke vrolijke Kerstman kaart!
De stans is super.
Ik heb mijn kaartje ook net nog gelinked.We zijn mooi op tijd, hihihi.
En ik zie je zo zitten lol.
Fijn klus weekend en liefs Crealientje.
helemaal leuk is deze ! mooi kaartje
grtjs,martina
x
GerJanne zei…
Wat een leuke kaart! En grappig dat wij van K&K je in zo'n penibele houding hebben weten te krijgen omdat je het kaartje nog wilde linken, hahaha!! Dank je wel!
Colien zei…
Wat een leukerd! En knap hoe je je blogberichtje voor elkaar hebt gekregen ;)
grtz Colien (Knutsels en Kadootjes)
Rhodé zei…
Hihi, ik zie het helemaal voor me! Gelukkig is het allemaal voor 'het goede doel'. Wat zal je genieten als alles straks lekker opgeknapt is. Je kaartje is een leukerd geworden. Fijn weekend!
Diny zei…
Wat ween leuk kaartje heb je zo tussen het verven door gemaakt!
Groetjes diny
Maria V zei…
Moet eerst ergers worden, wil het beter worden, zei mijn moeder vroeger altijd bij opknappen van kamers. Of eerst kamperen in je eigen huis. Succes.
Jouw kaartje is énig.
Marjan zei…
Wat een superleuke kaart en veel succes met het sauswerk!
Wat een vrolijk kerstkaartje, super leuk gemaakt!! Succes met sausen!

Groetjes, Merit en Annemarie
Hi hi dat had ik inderdaad wel willen zien! Deze stans en stempel passen inderdaad perfect bij elkaar! Ik vind deze kerstmannen nog steeds geweldig leuk. Super kerstkaart dus en succes met klussen! (Je had in de achtergrond natuurlijk ook witte verfspatjes op je kaart kunnen maken!)
Haha, ik kan me voorstellen dat dat hélemaal niet lekker zit. Wel lief dat je ons dan toch mee laat genieten van deze vrolijke kerstman kaart. Heel leuk gemaakt. Succes met het sauzen ;P
Lieve groetjes Miranda
Nelleke zei…
Ik zoeken naar jou blog, je bent er al een tijdje niet geweest. Alles goed hoop ik? Verder wil ik je bedanken voor jou mooie kaart die in de woonkeuken aan de waslijn hangt. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi freubel jaar gewenst. Groetjes, Nelleke