Doorgaan naar hoofdcontent

Kerst in de lift

De Liftchallenge, ik wilde deze keer echt echt meedoen. En op het nippertje, is het gelukt! Deze week was weer een drukke.... We vierden op zondag alvast mijn verjaardag en ons 12,5 jarig huwelijk van komende maandag. Super gezellig! Dinsdag was ik vrij en ben ik met mijn moeder naar de Intratuin in Duiven geweest. Wat was het daar al druk.... Maar echt super mooi en een leuke dag! 's Avonds moest ik naar een bijeenkomst van de provincie over de provinciale weg die door ons dorp loopt. Ik zit in de werkgroep dus kon eigenlijk niet overslaan. Daarom gaan we vanavond lekker uit eten, nu al zin in :-)

Maar dan nu mijn kaartje! De challenge is, het maken van een kaartje met stroken gekleurd papier, en bestempel deze met embossingpoeder. Dat is gelukt! Het embossingpoeder van Ranger is goed te gebruiken op gekleurd papier. Ik vond het wel leuk om mooie grote teksten te gebruiken. Een mooi achtergrondpapiertje met echte kerstkleurtjes. En weer een kerstkaartje klaar. Ik heb er nog wat te gaan..... 





Reacties

Je@net zei…
Alvast gefeliciteerd met jullie 12½ jarig huwelijksfeest, Danielle.
En wat een leuke kerstkaart heb je nav de challenge gemaakt!
Maria V zei…
Hiep Hiep hoera. Vast gefeliciteerd.
Jouw kerstkaart is een beauty.
super gave kerstkaart heb je gemaakt!!
van harte met jullie's 12 ½ jarig huwelijk!!

liefs Annemarie en Merit
Marjan zei…
Van harte, Danielle! En mooie kaart voor onze Liftchallenge, heel leuk dat je meedoet, dank je wel. Erg leuke achtergrond, past er perfect bij en wat een leuk idee is die ampersand en de vogeltjes.
Proficiat Danielle met jullie Jubileum!! Je lift is gaaf geworden! Mooie tekststempels zijn dit, en ja, die vogeltjes... vind ze zo leuk, denk dat ik ze ook maar moet bestellen.. ;-)
GerJanne zei…
Ik had het even gecombineerd....hopelijk heb je dat al kunnen merken. En als je deze opmerking niet snapt, komt dat vanzelf, alleen een beetje te laat naar mijn zin.
Je kaart is mooi met dat gouden embossingpoeder. De vogeltjes zijn er ook zo leuk bij!
Cornelie zei…
Als nog van harte!!
Wat een leuke liftkaart is dit en ik vind de teksten ook super mooi. Waar zijn deze van?
Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!